نامه وزیر فرهنگ فلسطین به یونسکو

سرنا_وزیر فرهنگ فلسطین با ارسال نامه‌هایی فوری از یونسکو درخواست کمک کرده است.

نامه وزیر فرهنگ فلسطین به یونسکو

المیادین نوشت: عاطف ابو سیف ـ وزیر فرهنگ فلسطین ـ نامه‌های فوری را به یونسکو ارسال کرده و از این سازمان جهانی خواسته است تا از موسسات فرهنگی و هنری قدس و غزه در برابر حملات رژیم صهیونیستی حمایت کنند.

از آن‌جا که مراکز فرهنگی فلسطین با حملات برنامه ریزی شده رژیم صهیونیستی در معرض نابودی قرار دارند، وزیر فرهنگ فلسطین از سازمان‌های یونسکو، الیسکو (سازمان آموزش، فرهنگ و علوم عربی) و نیز جهان اسلام درخواست مداخله کرده و از آن‌ها خواسته تا از مراکز فرهنگی و هنری این کشور حمایت کنند.

عاطف ابو سف - وزیر فرهنگ فلسطین

عاطف ابو سیف با اشاره به مورد هدف قرار دادن ساختمان الجلاء در فلسطین که دفترهای رسانه‌های خارجی از جمله الجزیره، اشوتیدپرس و پایگاه خبری میدل ایست آی در آن قرار داشتند، عنوان کرده است که آنچه در فلسطین می‌گذرد برای جهانیان روشن است.

وزیر فرهنگ فلسطین با یادآوری بیش از هفت دهه تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک فلسطین، از هنرمندان، نویسندگان و تمام اهالی فرهنگ و هنر که در این سال‌ها حامی فلسطین بوده‌اند تشکر کرده است. او عنوان کرده است که مورد هدف قرار دادن مراکز فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در فلسطین در جهت حمله به هویت ملی این کشور توسط اشغالگران انجام می‌گیرد.

المیادین در پایان آورده است: رژیم اشغالگر قدس در غزه به دنبال تخریب مراکز فرهنگی است و با دروغ جلوه دادن آنچه در فلسطین می گذرد و از جمله تعداد شهدای فلسطینی سعی دارد تا داستان‌های ساختگی خود را برای جهان تعریف کند.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۲۰۷۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت