طنز «ماجراهای آقا فرصت» با موضوع انتخابات

سرنا_«دکتر صبا»، «یخ در بهشت»، «ماجراهای آقا فرصت» و «ده هشتادی ها» عناوین برنامه های جدید گروه طنز و سرگرمی رادیو صبا است که از اول خرداد راهی آنتن می شود.

طنز «ماجراهای آقا فرصت» با موضوع انتخابات

بشیر جعفرنیا، مدیر گروه طنز و سرگرمی رادیو صبا از تولید و پخش برنامه های جدید این گروه برای خرداد ماه خبر داد و گفت: «دکتر صبا»، «یخ در بهشت»، «ماجراهای آقا فرصت» و «ده هشتادی ها» عناوین برنامه های جدید گروه طنز و سرگرمی رادیو صبا است که از اول خرداد راهی آنتن می شود.

«یخ در بهشت» عنوان برنامه ای طنز محور با رویکرد پرداختن به خبرهای دنیای طنز و طنزهای قدیمی و جدید به تهیه کنندگی مهدی استاد احمد راهی آنتن می شود. مهدی فرج الهی نیز به عنوان گوینده و سردبیر در این برنامه حضور دارد. «یخ در بشهت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه راهی آنتن می شود.

وی افزود: «دکتر صبا» عنوان برنامه جدید دیگر این گروه است که در آن وحید کمالی زاده برای مخاطبان نسخه لبخند و شادی می پیچد. این برنامه با پاسخگویی به سوالات طنز با موضوعات مختلف هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۱۵ صبح توصیه های پزشکی برای شادی و لبخند می کند.

مدیر گروه طنز و سرگرمی رادیو صبا در ادامه گفت: «دهه هشتادی ها» و «ماجراهای آقای فرصت» برنامه های کوتاه نمایشی هستند که به طور ویژه به انتخابات می پردازند.

نمایش «دهه هشتادی ها» توقع ها و خواسته های نوجوانان رأی اولی (دهه هشتادی ها) از رئیس جمهور آینده را در قالب نمایش طنز به گوش نامزدهای انتخاباتی می رساند.

این برنامه به نویسندگی و اجرای الهام حاجی نژاد و بازیگری آرش راسخ و تهیه کنندگی مجید امجدی فرد به مدت ۱۵ دقیقه پخش می شود.

نمایش «ماجراهای آقا فرصت» که با زبان طنز و با حضور جمعی از بازیگران رادیویی به انتخابات می پردازد از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵:۱۵ به تهیه کنندگی مجید امجدی فرد از رادیو صبا پخش می شود.

منبع: روابط عمومی رادیو صبا

کد مطلب: ۲۰۷۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت