حقایق باورنکردنی درباره جکی چان/ از قاچاقچی بودن مادرش تا رکورد گینس

سرنا_در این گزارش می‌توانید حقایقی در مورد جکی چان و جزئیات عجیبی از فراز و نشیب‌های زندگی این هنرمند بخوانید.

حقایق باورنکردنی درباره جکی چان/ از قاچاقچی بودن مادرش تا رکورد گینس

در اینجا حقایقی در مورد جکی چان آمده است که هرگز نشیده اید.

مادر جکی چان قاچاقچی تریاک بود

هنگامی که چان فقط هفت سال داشت، پدر و مادرش او را در هنگ کنگ رها کردند. آن‌ها از یک رژیم کمونیستی فرار کردند و در استرالیا ساکن شدند و در سفارت آمریکا کار می‌کردند. چان در یک مدرسه شبانه روزی زندگی می‌کرد که بر هنرهای نمایشی تأکید داشت. چان در سال‌های اخیر اطلاعات بیشتری در مورد والدینش پیدا کرده است. پدرش، فانگ داولانگ، درگیر فعالیت‌های جنایی غیرقانونی بود و به نظر می‌رسید یک جاسوس باشد. مادرش یک بار به جرم قاچاق تریاک دستگیر شده بود و با تبهکاران و اراذل شانگهای ارتباط داشت.

تحصیل در مدرسه برای او طاقت فرسا بود

چان از هفت تا ۱۷ سالگی در مدرسه شبانه روزی ثبت نام کرد و تحت برخی از آموزش‌های فیزیکی خسته کننده قرار گرفت. انستیتوی تحقیقات اپرای چین در هنگ کنگ دانشجویان خود را با آموزش‌های سخت، برای حرفه تئاتر، از جمله آواز، رقص و ورزش‌های رزمی آماده می‌کرد. به گفته چان در بعضی روزها آموزش او تا ۱۹ ساعت طول می‌کشید.

او با بروس لی همکاری کرد

در اوایل فعالیت چان، او در دو فیلم بروس لی با نام‌های رابط چینی (۱۹۷۲) و اژدها وارد می‌شود (۱۹۷۳)، حضور داشت.

چان به سمت یک سالن بولینگ در حرکت بود که لی او را در خیابان دید. لی از چان خواست که به او ملحق شود و چان موافقت کرد.

او گاهی اوقات از بدلکار استفاده می‌کند

در حالی که چان مایل و قادر به انجام بدلکاری‌های خود است، این بدان معنا نیست که بدلکاران را کاملا از کار دور کرده است. در سال ۲۰۱۳، چان گفت هنگامی که صحنه‌ها به او احتیاج دارند که رانندگی کند یا کارهای دیگری که مهارت خاصی لازم ندارند را انجام دهد. او از بدلکاران استفاده می‌کند که بتواند استراحت کند.

او رکورد جهانی گینس را برای بیشترین مسئولیت در یک فیلم به دست آورد

چان اغلب کارگردانی، تهیه کنندگی و بازی در فیلم‌های هنگ کنگی خود را بر عهده دارد، اما او در برخی از پروژه‌ها مسئولیت‌های اضافی را به عهده گرفته است. چان برای زودیاک چینی ۲۰۱۲، رکورد جهانی گینس را با بیشترین مسئولیت در یک فیلم به دست آورد. او علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی و بازیگری به عنوان آهنگساز، مدیر هنری، مدیر تولید، خواننده، نویسنده، فیلمبردار، بدلکار در فیلم حضور داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد مطلب: ۲۰۸۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت