نمایشنامه زندگی امام (ره) منتشر شد/ نمایشنامه‌خوانی در جماران

سرنا_مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری اعلام کرد نمایشنامه «در مجلس تشرف تهران» با موضوع شخصیت امام خمینی (ره) منتشر و بخشی از این اثر در حسینیه جماران نمایشنامه خوانی خواهد شد.

نمایشنامه زندگی امام (ره) منتشر شد/ نمایشنامه‌خوانی در جماران

کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی درباره سرانجام نگارش نمایشنامه‌ای با موضوع امام خمینی (ره) که طی یک سال گذشته روند نگارش آن در دست انجام بود و همچنین برنامه‌ریزی برای اجرای این اثر، گفت: نگارش نمایشنامه «در مجلس تشرف تهران» به پایان رسید و در اواخر هفته گذشته این اثر چاپ و منتشر شد.

وی ادامه داد: قرار بود ضمن رونمایی، بخشی از نمایشنامه «در مجلس تشرف تهران» را شامگاه ۱۲ خرداد در حسینیه جماران در قالب نمایشنامه خوانی اجرا کنیم که به دلیل همزمانی با برنامه‌ای که طی آن قرار بود تعدادی از دوچرخه سواران که پرچم حرم علی بن موسی الرضا را از مشهد مقدس به سمت حسینیه جماران حمل کنند، زمان رونمایی و اجرای این نمایشنامه خوانی تغییر کرد.

زارعی با بیان اینکه قرار است مراسم رونمایی از نمایشنامه «در مجلس تشرف تهران» با حضور حجت الاسلام سید حسن خمینی و همچنین مدیران و مسئولان مختلف از جمله مسئولان ستاد ارتحال حضرت امام (ره) برگزار شود، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده این مراسم و نمایشنامه خوانی بخش از نمایشنامه در روز ۱ تیر و مصادف با دهه کرامت در حسینیه جماران برگزار شود.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری درباره وضعیت اجرای عمومی نمایشنامه «در مجلس تشرف تهران» یادآور شد: همه ما و همچنین دوستان و عزیزان بیت امام (ره) و ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به شدت پیگیر این ماجرا هستیم که این اثر نمایشی را که کار آبرومندی شده، با بهبود شرایط کرونایی روی صحنه ببریم.

طبق اعلام زارعی در نمایشنامه خوانی بخشی از نمایشنامه «در مجلس تشرف تهران» عطیه غبیشاوی، انوش معظمی، علی محمد رادمنش، فاطمه رادمنش، مسعود شامی و احمدی صمیمی به عنوان نقش خوان حضور خواهند داشت. حسین بنیاد دستیار کارگردان و امیرحسین شفیعی نیز تهیه کننده این نمایشنامه خوانی است.

منبع: مهر

کد مطلب: ۲۰۹۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت