مرجان اشرفی‌زاده: برای «آبجی» رویاهای زیادی داشتیم که نشد

سرنا_کارگردان فیلم سینمایی «آبجی» می‌گوید رویاهای زیادی برای اکران این فیلم داشت که نشد و به امروز رسید. او امیدوار است این فیلم در شرایطِ امروزِ جامعه، مخاطب خود را پیدا کند.

مرجان اشرفی‌زاده: برای «آبجی» رویاهای زیادی داشتیم که نشد

آیین افتتاحیه‌ فیلم سینمایی «آبجی» و رونمایی از پوستر آن، به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی در اولین روز اکرانش در سینماهای هنروتجربه، عصر جمعه ۲۱ خرداد، با حضور عوامل، هنرمندان و سینماگران بسیاری چون بهمن فرمان‌آرا، عباس گنجوی، گلاب آدینه، رسول صدرعاملی، علیرضا تابش، نرگس آبیار و... در موزه سینمای ایران برگزار شد.

در این مراسم پیش از نمایش فیلم و پس از امضای پوستر توسط حاضرین، کارگردان‌ و تهیه‌کننده آبجی روی صحنه آمدند. مرجان اشرفی‌زاده در این مراسم گفت: «چند سالی است که منتظر اکران «آبجی» هستیم و فکر می‌کردم در جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۹۴ اولین فیلم بلند داستانی خودم را روی پرده نمایش می‌دهم. خیلی رویاها داشتیم. آماده اکران بودیم و نشد و رسید به امروز.»

او افزود: «امیدوارم فیلم مورد پسند شما قرار بگیرد و در شرایط امروز جامعه مخاطب خودش را پیدا کند. از تمام عوامل فیلم در پشت و مقابل دوربین ممنونم. تولید فوق‌العاده‌ای داشتیم و امیدوارم آن آرامش و سلامت بار دیگر تکرار شود. از محمدحسین قاسمی، نرگس آبیار و همه عوامل تشکر می‌کنم و امیدوارم هرچه زودتر کار جدیدی را شروع کنیم و به نتیجه برسانیم.»

محمدحسین قاسمی هم در سخنانی کوتاه، گفت: «خدمت همه حضار خوشامد می‌گویم. مرجان اشرفی‌زاده و گروهشان فیلم را به خوبی ساختند. «آبجی» حرفی برای گفتن دارد و امیدوارم این فیلم دیده و پسندیده شود.»

در پایان این مراسم فیلم سینمایی آبجی به نمایش درآمد. بهمن فرمان‌آرا، عباس گنجوی، رسول صدرعاملی، گلاب آدینه، علیرضا تابش، نرگس آبیار، مهدی سلطانی، جعفر صانعی‌مقدم، مجید برزگر، کاوه مظاهری، آیدا پناهنده، ابراهیم ایرج‌زاد، حمیدرضا قطبی، ارسلان امیری، ناهید طباطبایی، معصومه قاسمی‌پور، سیاوش چراغی‌پور، مه‌لقا باقری، نورا هاشمی، مریم بحرالعلومی، فاطمه محمدی، مونا فرجاد،علیرضا استادی، عماد خدابخش، سوگل طهماسبی، آرمینه زیتون‌چیان، ادموند ملکیان، سونیا سنجری، هاله گرجی، لیلا نقدی‌پری، سمانه نامدار، عارفه لک، محمد امین، علی اصغری، علی احمدزاده، علیرضا معماریانی، یاسر نوروزی، مهسا مهجور و نایله شریفی مهمانان حاضر در این مراسم بودند.

در خلاصه داستان «آبجی» آمده است: «این فیلم درباره طلا و عطی (آبجی)، مادر و دختری است که سالیان سال است کنار هم زندگی می‌کنند. سال‌هایی به درازای زندگی آبجی یعنی حدود ۵۰ سال اما این وضعیت پایدار نیست و روزهای جدایی از راه می‌رسد. این جدایی در حالی اتفاق می‌افتد که آبجی به دلیل شرایط ویژه‌ای که دارد بسیار وابسته به مادر است و طلا در زمان باقی‌مانده به دنبال امنیتی برای آینده آبجی است. آینده‌ای بدون حضور خودش.»

فیلم سینمایی «آبجی» با بازی گلاب آدینه، پانته‌آ پناهی‌ها، معصومه قاسمی‌پور، امیررضا دلاوری، حمیدرضا آذرنگ، شیرین یزدان‌بخش، بابک حمیدیان و سیاوش چراغی‌پور در سینماهای هنروتجربه درحال اکران است.

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۲۱۰۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت