بازیگر «زیرخاکی» در بیمارستان بستری شد

سرنا_بازیگر سریال «زیر خاکی ۲» در حال حاضر به دلیل ناراحتی در ناحیه چشم در بیمارستان بستری شده و تحت مداوا است.

بازیگر «زیرخاکی» در بیمارستان بستری شد

خسرو احمدی پیرامون وضعیت جسمانی خود گفت: در حال حاضر به دلیل ناراحتی در ناحیه چشم در بیمارستان بستری شده و تحت مداوا هستم و فعالیتی در عرصه بازیگری ندارم.

وی پیرامون حضور خود در سریال «زیر خاکی ۲» ابراز کرد: در سریال «زیر خاکی ۲» که این روزها در حال پخش است بازیگر مهمان هستم و نقش عندلیبی همسایه حاج آقا مروت‌پور را بازی می‌کنم.

وی با اشاره به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در پشت صحنه سریال «زیر خاکی ۲» بیان کرد: پروتکل‌های بهداشتی در پشت صحنه سریال «زیر خاکی ۲» کاملا رعایت می‌شد و با وجود این شرایط کل گروه سریال «زیر خاکی ۲» تلاش زیادی کردند تا برای مخاطبین سریالی با استانداردهای خوب تهیه کنند.

احمدی پیرامون کیفیت داستان «زیر خاکی ۲» اظهار کرد: این سریال با توجه به داستان جذاب و عوامل و بازیگران حرفه‌ای که دارد بینندگان پر و پا قرص خودش را پیدا کرده است. من معتقدم فصل دوم این مجموعه هم می‌تواند همانند قسمت نخست آن تا انتها مخاطبان را با خود همراه و راضی کند و تاکنون مخاطبان زیادی سریال را دنبال کرده‌اند.

بازیگر سریال «باخانمان» خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه زودتر مداوای چشمم انجام شود تا بتوانم فعالیت خود در عرصه بازیگری را بدون مشکل از سر بگیرم.

منبع: میزان

کد مطلب: ۲۱۰۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت