وقتی رضا فیاضی «ملی» نام داشت!!

سرنا_مستند «روزهای ملی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی یکشنبه ۳۰ خرداد ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می شود.

وقتی رضا فیاضی «ملی» نام داشت!!

«روزهای ملی» تولید جدید شبکه مستند، پرتره‌ای از رضا فیاضی بازیگر، نویسنده، صداپیشه و کارگردان ایرانی است و امشب ۳۰ خرداد برای نخستین بار روی آنتن تلویزیون می‌رود.

توکلی درباره این مستند گفت: این فیلم در ۵۷ دقیقه به زندگی شخصی و حرفه‌ای رضا فیاضی پرداخته است، فیلمبرداری این مستند زمانی که ایشان مشغول ساخت پروژه عروسکی «جال جمالو» برای کیش بود، آغاز شد و از لوکیشن‌های این فیلم می‌توان به واحد عروسکی کانون پرورش فکری، منزل این هنرمند و… اشاره کرد.

این کارگردان افزود: از آنجایی که رضا فیاضی در هنرهای مختلفی مثل بازیگری، کارگردانی، کارهای عروسکی، آثار تاریخی مثل امیر کبیر و… فعالیت داشته است، خوشبختانه فیلم ما رنگ آمیزی مختلفی به خود گرفته و متنوع شده است.

توکلی گفت: آقای فیاضی پیشنهاد ساخت این مستند پرتره را با روی باز پذیرفت و در جریان تولید کمک کرد که لوکیشن‌های متنوعی را به تصویر بکشیم، از آغاز هم گفت که به شما کمک خواهم کرد که «روزهای ملی» فیلم جذابی باشد، به وعده خود عمل کرد و با ما همکاری و همراهی بسیاری داشت که این همدلی نشان از درک بالای او دارد.

وی درباره انتخاب نام فیلم هم گفت: تولد آقای فیاضی با ملی شدن صنعت نفت همزمان است و این تقارن باعث شده بود که خانواده او را ملی صدا کند و نام فیلم از این خاطره جالب تاریخی وام گرفته شده است.

«روزهای ملی» قسمت جدیدی از مجموعه مستندهای پیشکسوتان دوبله و صداست که در شبکه مستند تولید می‌شود، این مستند امشب ساعت ۲۱ از باکس مستند پرتره پخش می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۰ خواهد بود.

منبع: روابط عمومی شبکه مستند

کد مطلب: ۲۱۱۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت