ساخت دو سریال «سوجان» و «ابر می بارد» در گیلان کلید خورد

سرنا_ساخت دو سریال «سوجان» و «ابر می بارد» با حضور رئیس سازمان صدا و سیما در گیلان کلید خورد.

ساخت دو سریال «سوجان» و «ابر می بارد» در گیلان کلید خورد

پیش از ظهر پنج شنبه با حضور عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما و محمد باقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ساخت دو سریال «سوجان» و «ابر می بارد» با حضور رئیس سازمان صدا و سیما در گیلان کلید خورد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به ساخت این سریال ۳۰۰ قسمتی «سوجان»، اظهار کرد: ساخت این سریال توسط یکی از مراکز استان نشان دهنده ظرفیت و توانمندی مراکز استانی است.

محمد باقر باقرزاده در ادامه با اشاره به اینکه «سوجان» در چند فصل ساخته خواهد شد، افزود: فصل نخست این سریال در ۶۳ قسمت و به نویسندگی فریدون حسن پور، تهیه کنندگی مهدی کریمی و کارگردانی حسین تبریزی است.

وی همچنین به موضوع و محوریت این سریال اشاره و با بیان اینکه در این سریال به مقام زن ایرانی و اهمیت خانواده توجه شده است، گفت: اعتبار حدود ۲۰۰ میلیارد ریالی برای فصل نخست این سریال تخصیص یافته است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان اضافه کرد: ۵۰ درصد آن از منابع استانی و ۵۰ درصد از منابع متمرکز سازمان صدا و سیما تأمین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت سریال «ابر می بارد» نیز در استان گیلان کلید خورد، گفت: موضوع این سریال نیز درباره ویروس کرونا است و در ۱۸ قسمت به نویسندگی مهدی بهپور و تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا معینی ساخته می‌شود.

باقرزاده افزود: برای ساخت سریال «ابر می بارد» ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع استانی اختصاص یافته است.

منبع: مهر

کد مطلب: ۲۱۵۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت