برگزیده شدن مستند ایرانی در ایتالیا

سرنا_پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌ رودخانه «۱۵th River Film Festival» در کشور ایتالیا به مستند کوتاه «جایی که قصه‌ای ندارد» جایزه داد.

برگزیده شدن مستند ایرانی در ایتالیا

در این دوره از جشنواره «جایی که قصه‌ای ندارد» ساخته میترا روحی‌منش به نمایندگی از ایران حضور داشت و جایزه بهترین مستند GOLDEN RIVER (مجسمه شیشه‌ای مورانو ساخته شده توسط هنرمند ونیزی) را از آن خود کرد.

پانزدهمین جشنواره فیلم رودخانه یک جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه است که از ۱ تا ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۱ در Padova (ایتالیا) برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان مستند کوتاه « جایی که قصه ندارد» آمده است: دهکده‌ای محروم و باستانی است که ساکنین آن گذشته را در امروز زندگی می‌کنند. اما دولت تصمیم گرفته آنها را به نقطه دیگری منتقل کند، اما آنها با تمام رنج‌ها، زمین و خاک خود را دوست دارند و برای ماندن و زندگی در روستای اجداد خود می‌جنگند.

میترا روحی منش تهیه‌کننده سینمای مستند است و در کارنامه ساخت مجموعه سریال های «تاج زاگرس»، «در قلب کومش» ،«رویای کارمانیا» را در دست تهیه دارد. وی دانش آموخته سینما از سوئد و عضو انجمن تهیه کنندگان سینمای ایران است.

در مستند کوتاه «جایی که قصه ندارد» میترا روحی منش، تهیه‌کننده و کارگردان است، تمنا رستگار به عنوان محقق، مهدی خلیلی مدیر تولید، محمد رضایی فیلمبردار، علی دنیوی ساروی تدوینگر، میثاق مدانلو صدابردار، رامین ابوالصدق صداگذار، حسن جعفری برنامه ریز همکاری داشته‌اند.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۲۱۶۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت