شهرام کاشانی درگذشت/ بیوگرافی و ماجرا تنفر شهرام کاشانی از گوگوش/ تصاویر قبل و بعد از اعتیاد وی به الکل

شهرام کاشانی خواننده لس آنجلسی به علت کرونا در ترکیه درگذشت.

شهرام کاشانی درگذشت/ بیوگرافی و ماجرا تنفر شهرام کاشانی از گوگوش/ تصاویر قبل و بعد از اعتیاد وی به الکل

شهرام کاشانی خواننده لس آنجلسی به دلیل آنجه عوارض ناشی از کرونا عنوان شده در بیمارستان بستری بود و به ادعای یکی از دوستانش پزشکان امید چندان به بهبود او نداشتند.

پیش تر صفحات رسمی کاشانی اعلام کرده بودند این خواننده به دلیل مشکلات کبدی بستری شده و همانجا کرونا گرفته است.

بیوگرافی شهرام کاشانی

شهرام کاشانی خواننده پاپ ایرانی متولد 1353/04/16 در شهر رُم ایتالیا می باشد. شهرام کاشانی زمانی که نوجوانی بیش نبود ایران را به مقصد ترکیه ترک کرده و با تسلط بر زبان ترکی چند سالی را به اقامت در این کشور گذراند. سپس در سن 18 سالگی شروع به کار خوانندگی کرده و سه سالی را در شهر دبی به کار خوانندگی پرداخت و سپس به لس آنجلس مهاجرت کرد و تا به اکنون در آنجا زندگی می کند.

بیماری شهرام کاشانی به خاطر الکل
کاشانی مدتی به شدت بیمار بوده و در بیمارستان بستری شد. گفته می شود بیماری شهرام کاشانی مرتبط با کبد وی می باشد. این بیماری ناشی از زیاده روی وی در مصرف مشروبات الکلی می باشد. کاشانی در گذشته به داشتن روحیه متمرد و سرکش و به "اهل حال و پارتی بودن" معروف بوده است و خود در بعضی مصاحبه های تلویزیونی اعتراف کرده بود که در زندگی شخصی خود و گاه در روی صحنه از مشروبات الکلی استفاده زیاد می کرده است.
شهرام کاشانی کرونا

انتشار عکس خماری در ترکیه شهرام کاشانی

ماجرا تنفر شهرام کاشانی از گوگوش

شهرام کاشانی پسر محمد قربانی است. محمد قربانی همسر سابق گوگوش می باشد. ازدواج مادر شهرام با آقای قربانی برای مدت زمان کوتاهی بوده و شهرام به خاطر اینکه شوهر سابق گوگوش با مادرش ازدواج کرده بود اعلام کرده بود از گوگوش متنفر است.

کد مطلب: ۲۱۶۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

  • ناشناس ارسالی در

    نجس خوری کار دستش داد.

دیدگاه

تازه ها

یادداشت