از کلمه "پشیمانم"، بیزارم/ اگر رای ندهم، با پوست شکلات چه فرقی دارم؟/ مردم کرونا را فراموش کرده‌اند و دچار روزمرگی اقتصادی شده‌اند

کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص وضعیت اقتصادی مردم گفت: اتفاق ناخوشایند این روزها، وضع نامناسب اقتصادی است که از کرونا بدتر است.

مهران رنجبر در گفت‌وگو با برنامه سرنا به احوال اقتصادی مردم اشاره و اظهار کرد: در این روزها وقتی به مردم کشورم نگاه می‌کنم، متوجه می‌شوم که مردم کرونا را فراموش کرده‌اند و دچار روزمرگی اقتصادی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اصولا چنین احوال ناخوشایندی بر روحیه هنرمندان تاثیر بسزایی دارد چراکه اگر فرهنگ یک کشور قوی باشد، اقتصاد حال خوبی برایش به وجود خواهد آمد.

نویسنده فیلم سینمایی شاهین ادامه داد: خوشبختانه شاهین به کارگردانی سالار طهرانی، نویسندگی مهران رنجبر و تهیه‌کنندگی آرش سجادی حسینی و علی گلبهاران در لیست نهایی جشنواره جهانی لیلون( Leleun) کردستان سوریه قرار گرفت و برای جایزه بهترین فیلم بلند رقابت خواهد کرد. جشنواره جهانی لیلون امسال میزبان تورج اصلانی به عنوان داور است و از بین دوهزار فیلم رسیده پنجاه و هشت فیلم را در شاخه‌های بلند داستانی،کوتاه داستانی و مستند داوری خواهد کرد.

وی درخصوص حذف چهره دختران از کتاب درسی نیز عنوان کرد: همواره یکی از دغدغه‌هایم در کارهایم موضوع زنان کشورم بوده و با شنیدن چنین اخباری فقط می‌دانم، چیزی نمی‌توانم بگویم و انشالله در سال ۱۴۰۰ دغدغه‌ها درست خواهد شد.

رنجبر گفت: از کلمه "پشیمانم" متنفرم و هنوز معتقدم باید در انتخابات شرکت کرد و اگر رای ندهیم با پوست شکلات چه فرقی داریم؟

در ادامه گفتگوی کامل برنامه سرنا با مهران رنجبر را مشاهده کنید:

برای تماشای نسخه باکیفیت‌تر گفت‌وگو با مهران رنجبر به یوتیوب سرنا سر بزنید.
کد مطلب: ۱۶۹۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت