رکوردشکنی سریال جدید "بریجرتون" در کریسمس

سرنا_"بریجرتون" یکی از سریال‌های پربیننده‌ تاریخ نت‌فلیکس است که در هفته‌های اخیر منتشر شده است.

رکوردشکنی سریال جدید "بریجرتون" در کریسمس

نت‌فلیکس اعلام کرد که پربیننده‌ترین هفته‌ کریسمس تاریخ خودش را پشت سر گذاشته است. این آمار هم بر اساس مجموع ساعت‌های دیده شدن سریال و هم میانگین ساعت‌ها برای هر مشترک از ۲۵ تا ۳۱ دسامبر گذشته محاسبه شده است.

این رکوردشکنی به لطف انتشار چند عنوان اریجینال در ماه دسامبر از جمله سریال تاریخی و بحث‌برانگیز "بریجرتون" رقم خورد. این درام که توسط "کریس ون دوسن" خلق شده و داستانی در عصر ریجنسی انگلستان روایت می‌کند، تاکنون توسط ۶۳ میلیون خانوار دیده شده و به پنجمین سریال اریجینال تاریخ نت‌فلیکس بدل شده است. "بریجرتون" در ۷۶ کشور از جمله ایالات متحده، بریتانیا، برزیل، فرانسه، و آفریقای جنوبی رتبه‌ی اول را کسب کرده و در تمامی مناطق به جز ژاپن فهرست ۱۰ عنوان برتر راه پیدا کرده است. "بریجرتون" اولین سریال به تهیه‌کنندگی "شاندا رایمز" برای نت‌فلیکس است.

فیلم علمی-تخیلی "آسمان نیمه‌شب" جورج کلونی نیز بنابر اعلام نت‌فلیکس از ۱۱ دسامبر تاکنون توسط ۶۲ میلیون خانوار دیده شده است. این فیلم در ۷۷ کشور در رتبه‌ی اول قرار گرفته و در ۹۳ کشور از جمله ترکیه، آرژانتین، آلمان و ایسلند در میان ۱۰ عنوان برتر به چشم می‌خورد. "آسمان نیمه‌شب" علی‌رغم پاندمی در ۸۰۰ سالن سینما در ۱۶ کشور شامل ایالات متحده، بریتانیا، برزیل، استرالیا، اسپانیا، ژاپن و مکزیک اکران شده است.

فیلم ابرقهرمانی و خانوادگی "می‌توانیم قهرمان باشیم" به کارگردانی "رابرت رودریگز" که آن هم در روز کریسمس پخش شد به رکورد ۴۴ میلیون بیننده رسیده است. این فیلم با بازی "پدرو پاسکال" و "پریانکا چوپرا"، در تمامی کشورها به فهرست ۱۰ فیلم برتر راه پیدا کرده و قسمت دومش نیز در حال توسعه است.

منبع: 30 نما

کد مطلب: ۱۸۷۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت