ساخت دنباله فیلم "جوکر" لغو شد؟

سرنا_هالیوود ریپورتر از دنباله فیلم "جوکر" و جزئیات فیلم‌های جدید "بلید" و "سوپرمن" خبرهای تازه‌ای دارد.

استودیوهای مارول و برادران وارنر به دنبال انتخاب بازیگر و کارگردانان سیاه‌پوست برای فیلم‌های "بلید" (Blade) و "سوپرمن" (Superman) هستند. "هالیوود ریپورتر" گزارش داده است که این استودیوها فیلمسازان سیاه‌پوست را برای این پروژه‌ها در اولویت قرار داده‌اند و برای با چند کارگردان ملاقات کرده‌اند.

برادران وارنر در ماه فوریه اعلام کرد که نویسندگی فیلم جدید "سوپرمن" را به "تا-نهیسی کوتس" سپرده است. منابع نزدیک به این پروژه به "هالیوود ریپورتر" می‌گویند وارنرها و دی‌سی مصمم شده‌اند تا یک کارگردان سیاه‌پوست برای اولین روایت سینمایی شخصیت "سوپرمن" سیاه‌پوست استخدام کنند. منبع دیگری اضافه می‌کند که حتی کارگردانی "جی.جی. ایبرامز" سبب "نارسا شدن لحن" فیلم خواهد شد.

در گزارش "هالیوود ریپورتر" آمده است: "جستجوی کارگردان دی‌سی را در وضعیتی آشنا در مقابل استودیویی چون مارول قرار داده است. همچنانکه وارنرها سعی دارند جای خالی "سوپرمن" را پر کنند، مارول به دنبال کارگردانی برای "بلید" است و همان فهرست کارگردانان را بررسی می‌کند. اما پرسش این خواهد بود که برادران وارنر و کمپانی "بد ربات" [ایبرامز] چه نوع کارگردانی می‌خواهند: یک تازه‌کار که از حمایت ایبرامز برخوردار باشد و این فیلم‌های پرخرج و چندگانه‌ها را بشناسد، یا فیلمسازی باسابقه مانند "بری جنکینز" و "رایان کوگلر"؟"

در ریبوت "بلید" مارول قرار است "ماهرشالا علی" نقش اصلی را بازی کند. فوریه گذشته اعلام شد که "استیسی اوسی-کافور" برنده جایزه "اتحادیه نویسندگان آمریکا" فیلمنامه این فیلم را می‌نویسد. در آن زمان "هالیوود ریپورتر" گزارش داد که مارول شش ما با نویسندگان مختلف دیدار کرده است. علی مستقیماً در فرایند جستجوی نویسنده مشارکت کرد و کوشید نویسندگان سیاه‌پوست انتخاب شوند چرا که فیمل حول محور یک شخصیت سیاه‌پوست است. اوسی‌-کافور اولین نویسنده زن سیاه‌پوست یک فیلم بلند برای مارول خواهد بود. "نیا داکوستا" کارگردان دنباله "کاپیتان مارول" (The Marvels) نیز اولین کارگردان زن سیاه‌پوست استودیو است.

در گزارش "هالیوود ریپورتر" می‌آید که تولید دنباله‌ای برای "جوکر" (Joker 2019) "تاد فیلیپس" هنوز لغو نشده است. دی‌سی فیلم اختصاصی شخصیت "فلش" (The Flash) که فیلمبرداری آن از ماه آوریل در لندن آغاز شده را به عنوان راهی برای پیشبرد دنیای سینمایی دی‌سی در دوران پسا-اسنایدر می‌بیند. در این فیلم شخصیت‌هایی چون "سوپرگرل" با بازی "ساشا کایه" و "بتمن" با بازی "مایکل کیتون" نقش‌آفرینی می‌کنند و دنیاهای موازی دی‌سی معرفی خواهد شد. فیلم‌های "بتمن" (The Batman) "مت ریوز" با بازی "رابرت پتینسون"، سریال اسپین‌آف آن "گاتهام پی‌دی" (Gotham PD) و "جوکر" و دنباله احتمالی آن دنیای مستقل خود را دارند و ارتباطی با "فلش" نخواهند داشت.

منبع: 30نما

کد مطلب: ۲۰۵۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت