تصویر دیده نشده و غم انگیز از نیکول کیدمن + عکس

اولین تصاویر از نیکول کیدمن در سریال Expats متشر شد.

تصویر دیده نشده و غم انگیز از نیکول کیدمن + عکس

پرایم ویدیو اولین تصاویر رسمی از مینی‌سریال «تبعیدیان» (Expats) با بازی «نیکول کیدمن» را منتشر کرد. اپیزود ماقبل پایانی این سریال ۸ سپتامبر در جشنواره تورنتو اکران خواهد شد. پرایم ویدیو این سریال را در سال ۲۰۲۴ پخش می‌کند.

به نقل از سی نما ، دیگر بازیگران سریال «جی-یونگ یو»، «سارایو بلو»، «برایان تی»، و «جکسون هیوستون» خواهند بود. کیدمن با کمپانی فیلمسازی «بلاسم فیلمز» تهیه‌کننده سریال است. «لولو وانگ» یکی دیگر از تهیه‌کنندگان پروژه است و اپیزودهای آن را نوشته و کارگردانی کرده است. این سریال بر اساس کتابی به همین نام نوشته «جنس وای.کی. لی» ساخته شده است.

d37e14ac-e153-4537-8ae8-b3cbbd50ab4b

 

این سریال سه زن آمریکایی به نام مارگارت، هیلاری و مرسی با بازی کیدمن، بلو و یو را دنبال می‌کند که زندگی آن‌ها پس از یک تراژدی خانوادگی به هم پیوند می‌خورد. داستان «تبعیدیان» همزمان با ناآرامی‌های سال ۲۰۱۴ هنگ کنگ روی می‌دهد و نشان خواهد داد که چگونه مرز میان قربانی و بزهکاری می‌تواند محو شود. تی نقش کلارک همسر مارگارت و هیوستون نقش همسر هیلاری را بازی خواهند کرد.

معافیت «نیکول کیدمن» از قرنطینه پس از ورود به هنگ کنگ دو سال پیش با انتقاد مواجه شده بود. رسانه‌های محلی در آن زمان گزارش دادند که کیدمن ۱۲ اوت سال ۲۰۲۱ با یک جت شخصی از سیدنی به هنگ کنگ سفر کرده و در روزهای بعد در حال خرید دیده شده است. این در حالی بود که اغلب افراد، صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون‌شان باید به مدت ۲۱ روز در یک هتل قرنطینه می‌شدند.

کیدمن پس از موفقیت «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) اچ‌بی‌او به چندین سریال از جمله «درماندگی» (The Undoing)، «نه غریبه کامل» (Nine Perfect Strangers)، «غرش» (Roar) و اخیراً «شیرزن» (Special Ops: Lioness) ملحق شد. او قرار است در سریال دیگری به نام «زوج بی‌نقص» (The Perfect Couple) و اقتباس تلویزیونی از کتاب‌های «کی اسکارپتا» (Kay Scarpetta) نوشته «پاتریشا کورن‌ول» نقش‌آفرینی کند.

منبع: سی نما
کد مطلب: ۳۷۰۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت