امین فردین تحت تعقیب پلیس بین‌الملل قرار گرفت

با پیگیری هنرمندان امین فردین تحت تعقیب پلیس بین‌الملل قرار گرفت.

امین فردین تحت تعقیب پلیس بین‌الملل قرار گرفت

پس از فوت زهره فکورصبور اکثر رسانه ها انگشت خود را به سمت عامل این مرگ نشانه گرفتند و به این موضوع پرداختند.
 چهارشنبه گذشته بود که خبر فوت زهره فکورصبور در رسانه ها منتشر شد و پس از آن بود که خبری مبنی بر : زهره فکورصبور به دلیل شایعات امین فردین دست به خودکشی زد، نیز منتشر شد.

بر اساس آخرین شنیده ها از امین فردین که همه او را مسبب فوت زهره فکور صبور می دانند شکایت شده و همین روزها او باید به سزای کارهای خود برسد.

گویا زهره فکور صبور قبل از خودکشی به چند نفر از آشنایان گفته که از شایعاتی که امین فردین در یوتیوب درباره او ساخته عصبانی و ناراحت است.

چندسالی است که ویدیوهایی در یوتیوب بارگذاری می‌شود که محتوای افشاگرانه درمورد برخی مسئولان، خبرنگاران و هنرمندان دارد.

این کانال یوتیوبی آرام آرام مشهور شد و با نشانه رفتن مافیای موسیقی در داخل کشور به شهرت رسید و فعالیت‌های خود را گسترش داد. نام مدیر این کانال امین فردین است. گفته می‌شود امین فردین به خاطر افشاگری انجام داده، یکی از عاملان مرگ تلخ زهره فکور صبور نیز است.

امین فردین که خود را یک پاپاراتزی معرفی می‌کند، یک خبرنگار مستقل ساکن آلمان است که در اینستاگرام، یوتیوب و تلگرام فعالیت دارد و به انتشار محتوای افشاگرانه می‌پردازد. او در سال‌های اخیر به واسطه‌ی افشاگری‌های خود درباره‌ی شاخ‌های مجازی و سلبریتی‌های ایرانی به شهرت زیادی دست یافته است.

امین فردین فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) در مقطع لیسانس از دانشگاه آزاد کرمانشاه است.

او خبرنگار سابق صدا و سیمای مرکز کرمانشاه و مرکز خوزستان و خبرنگار سابق باشگاه خبرنگاران جوان است. سال‌ها به خبرنگاری، تهیه‌ فیلم و مستند و تدوین و ویرایش تصویر برای این نهاد مشغول بود و در سال ﻫﺎی ۸۸ تا ۹۰ بارها به عنوان بهترین خبرنگار و تدوینگر از سوی مراکز وابسته به صدا و سیما، جوایز متعددی را دریافت کرد.

اما او ناگهان در سال ۹۶ از کشور خارج شده و به آلمان مهاجرت ﻣﻰکند و به سرعت وبسایت و صفحات اجتماعی متعددی را با تیترها و عناوین جذابی مانند «افشاگریﻫﺎی مستند» و «پشت پرده» طراحی ﻣﻰکند.

یکی از مهمترین اهداف این فرد برای راﻩاندازی وبسایت و صفحات اجتماعی، تخریب فعالین سیاسی بود. در اسفند ۹۶ گفتگویی از امین فردین با روح الله زم در کانال آمدنیوز منتشر شد که نام فردین را بر سر زبان‌ها انداخت. اما پس از مدتی هر دوی آن‌ها دست به افشاگری بر علیه یکدیگر زدند و همدیگر را نفوذی معرفی کردند.

منبع: راهبرد
کد مطلب: ۳۵۷۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت