توقف اجرای سه نمایش در تئاترشهر

سه اثر نمایشی به صحنه رفته در تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر روزهای پانزدهم و شانزدهم دی‌ماه به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اجرا نمی‌شوند.

توقف اجرای سه نمایش در تئاترشهر

نمایش «احتمالات» در تالار چهارسو، نمایش «پنگوئن‌های افسرده» در تالار قشقایی و نمایش «لیلیت» در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روزهای چهارشنبه پانزدهم و پنجشنبه شانزدهم دی‌ماه به احترام فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اجرا نمی‌شوند. این در حالی است که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، این سه اثر نمایشی از روز جمعه هفدهم دی‌ماه اجراهای خود را از سر خواهند گرفت.  

براساس این گزارش نمایش‌های «تا اشکستان» به کارگردانی حمید حراء در تالار اصلی و «تملیخا» به کارگردانی بابک پرهام در کارگاه نمایش روزهای پانزدهم و شانزدهم دی‌ماه میزبان مخاطبان تئاتر خواهند بود. 

تئاتر «تا اشکستان» که به مناسبت ایام فاطمیه در تالار اصلی تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار گرفته است روزهای چهارشنبه پانزدهم و پنجشنبه شانزدهم دی‌ماه طی دو  نوبت و در ساعت‌های ۱۶ و ۱۹ روی صحنه می‌رود. 

هم اکنون نمایش‌های «تا اشکستان» به کارگردانی حمید حراء در تالار اصلی، «احتمالات» به کارگردانی علی شمس در تالار چهارسو، «پنگوئن‌های افسرده» به کارگردانی محمد میرعلی اکبری در تالار قشقایی، «لیلیت» به کارگردانی محمدرضا شاه‌مردی در تالار سایه و «تملیخا» به کارگردانی بابک پرهام در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه هستند.

 

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۵۶۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت