آن‌چه امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی، با هم ساختند/ عکس

«رویای شب نیمه تابستان»، نمایشی به کارگردانی امین زندگانی است که با همکاری و مشاوره همسرش (الیکا عبدالرزاقی)، در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

آن‌چه امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی، با هم ساختند/ عکس

«رویای شب نیمه تابستان» بر اساس نمایشنامه‌ای به همین نام از ویلیام شکسپیر، به کارگردانی امین زندگانی، این شب‌ها در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر، در حال اجراست. 

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «تیسیوس، دوک آتن، قرار است ماه آینده، چله تابستان، شبی که ماه قرص کامل است با هیپولیتا ازدواج کند. بنابراین تیسیوس به کویینس، رئیس تشریفات و جشن و سرورهای خود فرمان می‌دهد برنامه‌ای بریزد تا آن شب جوانان آتنی واقعاً به عیش و نوش بپردازند اما تمام جوانان آتنی از این موضوع خوشحال نیستند. لایسندر و دیمیتریوس که از کودکی با هم دوست بوده‌اند، هردو عاشق هرمیای زیبا و ریزه میزه، دختر همسایه‌شان هستند و مسئله غامضی دارند. اژیوس، پدر هرمیا دو پا را در یک کفش کرده که دخترش باید شب عروسی دوک و در حضور دوک با دیمیتریوس ازدواج کند، وگرنه هرمیا را می‌کشد یا به معبد کاهنان می‌فرستد که تا آخر عمر همان‌جا بماند، حال آنکه هیچ‌کس در آن محله آتن نیست که نداند هرمیا از بچگی عاشق لایسندر بوده‌است…» 

«رویای شب نیمه تابستان» تا ۱۵ بهمن، هر روز ساعت ۲۰:۳۰ در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود. در این نمایش، الیکا عبدالرزاقی، به عنوان مشاور، در کنار همسرش (امین زندگانی) حضور دارد.

آن‌چه امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی، با هم ساختند/ عکس

 

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۵۶۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت