حضور شقایق دهقان در پروژه حمایت از قربانیان اسیدپاشی

مهتا محدث، کارگردان تئاتر با همراهی شقایق دهقان، برنامه‌‌‌ای را برای حمایت از قربانیان اسیدپاشی تدارک دیده‌‌‌اند.

حضور شقایق دهقان در پروژه حمایت از قربانیان اسیدپاشی

محدث با برگزاری یک برنامه نمایشنامه‌‌‌خوانی قصد دارد از قربانیان اسیدپاشی حمایت کند، همچنین تصمیم دارد با همراهی هنرمندان، طرحی را برای منع خرید و فروش اسید به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

این کارگردان دراین‌باره توضیح داد: ما به زودی یک تک‌‌‌گویی نمایشی را با نام «جان سوخته» با نقش‌‌‌خوانی شقایق دهقان خواهیم داشت و در کنار آن سه تن از قربانیان اسیدپاشی هم حاضر خواهند بود و روایت‌‌‌های آنان را هم خواهیم شنید.

وی ادامه داد: روایت این سه قربانی، سه روایت کاملا جدید، پیچیده و عجیب است که با آنچه پیش از این اتفاق افتاده، کاملا تفاوت دارد. آنان روایت‌‌‌های خود را تشریح کرده‌‌‌اند و من بر اساس آن، داستان‌‌‌هایی نوشته‌‌‌ام که توسط خودشان شنیده خواهد شد.

محدث همچنین درباره طرحی که به مجلس شورای اسلامی داده می‌شود و جنبه پیشگیرانه دارد گفت: در برنامه ما یک خانم وکیل و یک پزشک هم حضور دارند. ما با حضور این خانم وکیل، طرحی را برای منع خرید و فروش اسید به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهیم داد تا از این پس خرید و فروش اسید به راحتی انجام نشود بلکه نیازمند طی کردن مراحل قانونی مانند ارائه کارت ملی و... باشد. وقتی این طرح آماده شد، در همان روز برگزاری برنامه و در روزهای بعدی، امضای هنرمندان گوناگونی را جمع‌‌‌آوری خواهیم کرد و در نهایت، این طرح با امضای هنرمندان مختلف به مجلس ارائه خواهد شد.

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۵۶۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت