بازیگران مردی که درگیر جنون محض شدند

امین میری، سام کبودوند، علی ابدالی، میثاق زارع، علی پویا قاسمی در نمایش جنون محض به کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی ایفای نقش می‌کنند.

بازیگران مردی که درگیر جنون محض شدند

امیر پارسائیان‌مهر مدیر ارتباط با رسانه نمایش «جنون محض» گفت: این اثر نمایشی به قلم مایکل فرین توسط علیرضا کوشک‌جلالی کارگردانی شده است و امین میری، سام کبودوند، علی ابدالی، میثاق زارع و علی‌پویا قاسمی، تیم بازیگران مرد نمایش جنون محض را تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: پیش از این نیز الهام پاوه نژاد، دیبا زاهدی، صدف اسپهبدی و الهه فرازمند به عنوان گروه بازیگران زن این اثر معرفی شده بودند.

پارسائیان‌مهر درباره خط داستاین این اثر نمایشی خاطرنشان کرد:  نمایش جنون محض جزو نمایش‌های کمدی مطرح در اروپا و نمایش برگزیده سال ۱۹۸۲ انگلستان است، فضای یک گروه تئاتری را به هنگام تمرین نشان می‌دهد. افراد گروه سعی می‌کنند تا از درون هرج و مرج موجود نظمی به وجود بیاورند. اما با هر اقدامی که می‌کنند گلوله نخ بیشتر درهم تنیده می‌شود و سرنخ پنهان‌تر.

وی یادآور شد: در نمایش جنون محض در کنار بداهه‌سازی جنون آمیز بازیگران، شاهد یک  هرج و مرح محض نیز هستیم. با تماشای جنون محض، تماشاگر تئاتر در می‌یابد که این هنر ناب، با چه درد و رنج عظیمی شکل می‌گیرد، تا روی صحنه بیاید.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۵۹۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت