میلاد امام رضا (ع) با «شادباش» جواد انصافی در سنگلج

به مناسبت دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد حضرت امام رضا (ع) ویژه برنامه «شادباش» به همت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در تماشاخانه سنگلج اجرا و همزمان از آنتن رادیو نمایش پخش می‌شود.

میلاد امام رضا (ع) با «شادباش» جواد انصافی در سنگلج

شادباش یک سور ایرانی است و در قالب رادیوتئاتر روحوضی با هنرمندی جواد انصافی و داوود داداشی در تماشاخانه سنگلج اجرا و تقدیم هم‌دلان امام مهربانی‌ها حضرت رضا(ع) و علاقه‌مندان و مخاطبان نمایش‌های سنتی ایران‌زمین می‌شود. 

نمایش‌های شادی‌آور یا سور ایرانی، بخش مهم و پرقدمتی از هنرهای نمایشی آیینی و سنتی میهن‌مان به شمار ‌می‌روند که به‌ویژه گونه روحوضی آن از اقبال گسترده‌ای برخوردار است. روحوضی یا تخت‌حوضی که اساس آن بر مردمی بودن، بداهه‌سازی، طنز و لطیفه استوار است، برای طیف‌ها و طبقات مختلف جذاب به شمار می‌رود.

میلاد امام رضا (ع) با «شادباش» جواد انصافی در سنگلج

همچنین رادیو تئاتر روحوضی شادباش، به تهیه‌کنندگی عطیه گلی ، کارشناسی و اجرای پیمان شیخی و با هنرمندی جواد انصافی و داوود داداشی، بیست و یکم خرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۰ به صورت زنده و مستقیم از تماشاخانه تاریخی سنگلج روی آنتن رادیو نمایش هم می‌رود و همزمان علاقه‌مندان می‌توانند پخش زنده تصویری آن را از اپلیکیشن ایرانصدا، سایت و اینستاگرام رادیو نمایش دنبال کنند. 

این ویژه‌برنامه روز شنبه ۲۱ خردادماه هم زمان با زادروز امام رضا(ع)، از ساعت ۱۸ الی ۲۰، در ضلع جنوبی پارک شهر، خیابان بهشت، تماشاخانه تاریخی سنگلج اجرا خواهد شد. 

تماشای این رادیوتئاتر در تماشاخانه تاریخی سنگلج برای عموم آزاد است.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۶۰۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت