تغییر نام عجیب یک نمایش به دلیل شکایت مالک رستوران مشهور تهران

نمایش کافه لقانطه با کارگردانی مشترک ساقی عطایی و علی اصغری که به زودی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود، به «لکانطه» تغییر نام داد.

تغییر نام عجیب یک نمایش به دلیل شکایت مالک رستوران مشهور تهران

 نمایش «لُکانطه» نوشته علی اصغری با کارگردانی مشترک ساقی عطایی و علی اصغری از اوایل تیرماه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

در این نمایش که تهیه‌کننده آن حمیدرضا علی‌نژاد و مجری طرح آن را نورالدین حیدری ماهر بر عهده دارد، بازیگرانی(به ترتیب ورود به صحنه) همچون: امیر غفارمنش، مهدی یغمایی، فرزاد حسنی، حسین پورکریمی، فرنوش نیک‌اندیش و آذین رئوف ایفای نقش می‌کنند.

ساقی عطایی یکی از کارگردانان این اثر عنوان کرد، پیرو مشورت‌هایی که از ابتدای نوشتن این نمایشنامه با علی اصغری داشتیم، نام کافه لقانطه را انتخاب کردیم و بر همین اساس متن را تکمیل کردیم و برای دریافت مجوز به مرکز هنرهای نمایشی ارسال کردیم. بعد از بازبینی نهایی نمایش و در آستانه آغاز پیش فروش، پیرو شکایت مدیر یک رستوران با نام مشابه به نام نمایشنامه، از طرف مرکز هنرهای نمایشی، بدون نظرخواهی و هماهنگی با گروه، تصمیم گیری یکطرفه صورت گرفت و حکم بر تغییر نام نمایش را صادر کردند. البته ما هنوز متعجبیم که چرا مرکز هنرهای نمایشی که باید حامی گروه‌های تئاتری باشد علیه ما و به نفع مالک رستوران رای داد! در نهایت ما به اجبار نام نمایش را از کافه لقانطه به «لُکانطه» تغییر نام دادیم.

او در ادامه به معرفی عوامل گروه پرداخت و اشاره کرد که از عوامل این نمایش می‌توان به؛ آهنگساز: آرمین امین ترابی، خواننده: مهدی یغمایی، نوازنده گان: آرمین امین ترابی (پیانو) مسعود افجه‌ای (گیتار)، هستی شاپوری (ویولنسل)، آریا شهنواز (کلارینت)، مدیر برنامه ریزی: عاطفه غضنفری، دستیار کارگردانان: درینا برق، مدیر اجرایی: مرجان مومنی، طراح پوستر و بروشور: محمد موحدنیا، موشن گرافیک: امین ملک زاده، ساخت تیزر: مهدیار عارف، عکاس: مریم سعیدپو، تبلیغات مجازی: امیر قالیچ، طراح لباس: مقدی شامیریان، دستیاران لباس: تینا ساوجبلاغی، هاجر احمدی، دوخت لباس: حسین پناهی، طراح گریم: مونا جعفری، طراح صحنه: پریشاد مستوفی فرد، دستیار صحنه: محمد دانش نام برد.
 
پیش فروش اینترنتی نمایش «لکانطه» به کارگردانی مشترک ساقی عطایی و علی اصغری طی روزهای آینده در سایت تیوال آغاز می‌شود.
منبع: همشهری آنلاین
کد مطلب: ۳۶۰۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت