سیاوش طهمورث بار دیگر «معرکه در معرکه» می‌گیرد

سیاوش طهمورث قصد دارد نمایش تحسین‌شده «معرکه در معرکه» را دو دهه پس از نخستین اجرا، بار دیگر از نیمه دوم مرداد سال جاری روی صحنه ببرد.

سیاوش طهمورث بار دیگر «معرکه در معرکه» می‌گیرد

سیاوش طهمورث بازیگر و کارگردان با سابقه تئاتر درباره فعالیت تئاتری خود در سال جاری، به خبرنگار مهر گفت: قصد دارم نمایش «معرکه در معرکه» را که بیش از ۲ دهه از اولین اجرای آن می‌گذرد بار دیگر روی صحنه ببرم.

وی با اشاره به اینکه سالن اجرای جدید «معرکه در معرکه» به زودی مشخص می‌شود، درباره زمان مدنظر برای اجرای اثر افزود: قرار است نیمه دوم مرداد نمایش را روی صحنه ببریم.

طهمورث درباره تغییرات مدنظر در اجرای جدید «معرکه در معرکه»، یادآور شد: در متن و شیوه اجرای نمایش تغییری ایجاد نشده ولی گروه بازیگران نمایش تغییر کرده‌اند. البته قرار است همچون گذشته نقش «پهلوان» را خودم ایفا کنم.

این هنرمند با سابقه تئاتر در پایان درباره دیگر برنامه‌های خود برای تولید تئاتر گفت: مدت‌هاست که روی تئاتری درباره مولانا کار می‌کنم. قصد دارم بعد از پایان اجرای نمایش «معرکه در معرکه» به سراغ تولید و اجرای این اثر بروم که فکر کنم در سال آینده روی صحنه برود.

نمایش «معرکه در معرکه» نوشته داود میرباقری، با کارگردانی سیاوش طهمورث طی بیش از ۲ دهه گذشته اجراهای متعددی در ایران داشته است. این نمایش علاوه بر ایران، در شهرهای مختلف ایالات متحده آمریکا، آلمان و همچنین فستیوال بین المللی آوینیون فرانسه اجرا شده است.

در اجراهای گذشته این اثر نمایشی علاوه بر سیاوش طهمورث، بازیگرانی چون زنده‌یاد سیروس گرجستانی، رؤیا تیموریان، رضا رویگری، ماهایا پطروسیان حضور داشتند.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۶۰۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت