قصه زنانی که در جنگ آسیب‌ دیدند بر صحنه تالار قشقایی

نمایش «پاره هایی از چند زندگی» به کارگردانی شیوا دیناروند که خاطراتی از زندگی شهدای خلبان را از زبان همسرانشان به تصویر می‌کشد در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر روی صحنه است.

قصه زنانی که در جنگ آسیب‌ دیدند بر صحنه تالار قشقایی

نمایش «پاره هایی از چند زندگی» به کارگردانی شیوا دیناروند که خاطراتی از زندگی شهدای خلبان را از زبان همسرانشان به تصویر می‌کشد در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر روی صحنه است.

این اثر نمایشی به روایت‌های شخصی ۶ زن در طول سال‌های زندگی پر فراز و نشیب‌شان می‌پردازد. در واقع «پاره هایی از چند زندگی» پاره‌هایی از زندگی ۶ زن را به تصویر می‌کشد که همگی همسران شهدای خلبان هستند که در طول نمایش به صورت موازی درباره خاطرات روز خواستگاری و ازدواج و چگونگی آشنایی با همسرانشان که حالا جزو شهدا هستند، صحبت می‌کنند.

«پاره هایی از چند زندگی» برگرفته از مجموعه کتابی با عنوان «شرح آسمان» و متشکل از ۶ کتاب جداگانه از خاطرات شهدای خلبان است.

در این نمایش، خاطرات همسران شهید بابایی، شهید یاسینی، شهید فکوری، شهید ستاری، شهید سهیلیان و شهید دوران از زندگی با همسرانشان به تصویر کشیده شده است.

بازیگران این اثر نمایشی (به ترتیب ورود به صحنه) نسترن ابراهیم زاده، شهرزاد کیانی، نازنین میهن، فهیمه معین، سحر آقاسی، مهناز رودساز هستند.

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۳۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت