دبیر جشنواره تئاتر فجر از فشار زیاد سکته کرد

نصرالله قادری از بستری بودن کوروش زارعی هنرمند با سابقه تئاتر و دبیر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر طی چند روز اخیر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان نمازی شهر شیراز خبر داد.

دبیر جشنواره تئاتر فجر از فشار زیاد سکته کرد

نصرالله قادری هنرمند با سابقه تئاتر و قائم مقام چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره خبر بستری شدن کوروش زارعی کارگردان و بازیگر تئاتر و دبیر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، گفت: متأسفانه حدود ۳ یا ۴ روز قبل کوروش زارعی در شهر شیراز به دلیل سکته مغزی به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان نمازی شهر شیراز بستری است.

 

وی درباره وضعیت جسمانی کوروش زارعی تأکید کرد: دقایقی پیش و به صورت تلفنی توانستم ۲ دقیقه‌ای با کوروش زارعی صحبت کنم و خوشبختانه وضعیت جسمانی‌اش رو بهبودی است و اگر این شرایط ادامه پیدا کند به زودی به بخش منتقل خواهد شد.

 

قائم مقام جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر در ادامه تصریح کرد: آنقدر دوستان بابت جشنواره تئاتر فجر به کوروش زارعی فشارهای عصبی زیادی وارد کردند که وضعیت جسمانی‌اش اینگونه شد.

 

قادری در پایان سخنان خود گفت: از بچه‌های تئاتر شیراز بسیار سپاسگزارم که از زمانی که این اتفاق برای کوروش زارعی رخ داد هر لحظه پیگیر امور مربوط به او هستند.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۶۶۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت