۹ سال و ۳ ماه و ۲۰ روز پیش کجا بودی؟

نمایش «دقیقا ۹ سال و ۳ ماه و ۲۰ روز پیش کجا بودی...؟» قرار است از ۱۶ فروردین ماه در تماشاخانه ملک میزبان علاقه‌مندان تئاتر باشد.

۹ سال و ۳ ماه و ۲۰ روز پیش کجا بودی؟

 نمایش «دقیقا ۹ سال و ۳ ماه و ۲۰ روز پیش کجا بودی…؟» به نویسندگی و کارگردانی سید فرشاد هاشمی از ۱۶ تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ در تماشاخانه ملک اجرا خواهد داشت. این اثر نمایشی پیش از این در سال‌های ۹۷ و ۹۸ نیز در عمارت نوفل لوشاتو اجرا داشته و قرار است از نیمه دوم فروردین دور سوم اجراهای خود را آغاز کند.

نمایش «دقیقا ۹ سال و ۳ ماه و ۲۰ روز پیش کجا بودی …؟» اثری تک پرسوناژ است که خود هاشمی به عنوان بازیگر در آن به ایفای نقش می‌پردازد.

در این نمایش به چهار بیماری روانی خاص پرداخته می‌شود که تلاقی این بیماری‌ها با اتفاقات اجتماعی روز، داستان اثر را شکل می‌دهد. «دقیقا ۹ سال و ۳ ماه و ۲۰ روز پیش کجا بودی…؟» از ۴ اپیزود و ۴ شخصیت تشکیل شده که هر اپیزود داستان متفاوتی دارد و به بیماری‌های روانی مختلف می‌پردازد اما نقطه مشترک این روایت‌ها، درد و رنج است. اپیزود اول این اثر درباره بیماری سندروم دست بیگانه است و اپیزود بعدی درباره عکاسی است که فوبیا و چالش مرگ دارد. بخش سوم این نمایش درباره شخصی است که مبتلا به سندروم تورت که نوعی بیماری روانی خاص است، شده و اپیزود چهارم نیز درباره فردی است که به مازوخیسم دچار است.

نمایش «دقیقا ۹ سال و ۳ ماه و ۲۰ روز پیش کجا بودی…؟» تا ۳۱ فروردین ماه ساعت ۱۹ در تماشاخانه ملک میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۶۶۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت