کدام هنرمندان نمایش سیاوش طهمورث را دیدند؟

تا کنون بیش از 20 هنرمند به تماشای تئاتر سیاوش طهمورث نشسته‌اند.

کدام هنرمندان نمایش سیاوش طهمورث را دیدند؟

«معرکه در معرکه» به نویسندگی داود میرباقری و کارگردانی و طراحی سیاوش طهمورث نمایشی یک ساعت و ۲۰ دقیقه‌ای است که از روز ۱۵ فروردین در تماشاخانه ایرانشهر ساعت ۲۰ روی صحنه رفته و اجرای آن تا ۲۹ اردیبهشت هم ادامه دارد.

در این نمایش هنرمندانی چون نسیم ادبی در نقش زن، سیاوش طهمورث در نقش پهلوان، سیروس سپهری در نقش لوطی، مجید رحمتی در نقش شاگرد و دنیا فتحی در نقش دختر ایفای نقش می‌کنند.

این نمایش که روایت داستان خیر و شر و پهلوان و لوطی است سی سال پیش و در دهه هفتاد به مدت ۲۰۰ شب روی صحنه تئاتر رفت و در زمان خودش پرمخاطب‌ترین تئاتر بود. بعد از اجرای این تئاتر در ایران تمام عوامل به مدت شش ماه نمایش را در آمریکا روی صحنه بردند و بعد از آن هم یک ماه در آلمان و یک ماه در فرانسه داستان این پهلوان و لوطی روایت شد.

این نمایش حالا و پس از از سی سال کار خود را دوباره شروع کرده و در مدت ۱۵ شبی که اجرا داشته حدود سه هزار مخاطب به تماشای آن نشستند و در این میان هم هنرمندانی چون فرهاد ناظرزاده کرمانی، اسماعیل خلج، رضا بابک، ایرج راد، محمد ساربان، مصطفی راغب، رسول نجفیان، حسین مسافر آستانه حسام منظور، بهاره رهنما، جلیل فرجاد، سهیل دانش‌اشراقی، امیر حسین قیاسی، باران نیک‌راه، نیما اقلیما، کاوه سجادی‌حسینی، هوشنگ توکلی، فریده سپاه منصور و علی شفیعی مخاطبان این نمایش بودند.

سالار عقیلی و مسعود آب پرور نیز از دیگر هنرمندانی هستند که پنجشنبه (۷ اردیبهشت) این نمایش را خواهند دید.

در خلاصه این نمایش آمده: نقشه قتل شاگرد پهلوان را نیز می‌کشند اما با دخالت پهلوان آن‌ها موفق نمی‌شوند و...

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۶۷۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت