آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر

فروش ۱۷۵ میلیون تومانی نمایش «سیندرلا»

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به‌صحنه‌رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر تا پایان روز جمعه پنجم خرداد ۱۴۰۲ به تفکیک اجراها مشخص شد. در آمار منتشرشده نمایش «سیندرلا» با فروشی معادل ۱۷۵ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

فروش ۱۷۵ میلیون تومانی نمایش «سیندرلا»

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و همچنین تالار هنر تا پایان روز جمعه پنجم خردادماه سال ۱۴۰۲ به تفکیک اجراها اعلام شد.

نمایش «خدای جهنم» به کارگردانی سیاوش جامع که از روز ۴ خرداد ۱۴۰۲ در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان روی صحنه رفته با مجموع ۲ اجرا و ۷۲ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «نقطه‌ویرگول» به کارگردانی امیر سفیری نیز که از روز ۳ خرداد ۱۴۰۲ اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۹۰ هزار تومان آغاز کرده (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) با ۳ نوبت اجرا و میزبانی از ۱۷۴ تماشاگر به فروشی معادل ۱۰ میلیون و ۲۲۴ هزار تومان دست پیداکرده است.

نمایش «زوج ناجور» به کارگردانی محمدحسین پیوندی هم که از روز ۲ خرداد ۱۴۰۲ اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان آغاز کرده (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) با ۴ نوبت اجرا و میزبانی از ۳۳۰ تماشاگر به فروشی معادل ۲۳ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان دست پیداکرده است.

نمایش «قصه‌های درگوشی» به کارگردانی حسین حیدری پور ازجمله آثار نمایشی جدید تئاتر شهر است که از روز ۲ خرداد ۱۴۰۲ در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر اجرای خود را آغاز کرده است. این نمایش تاکنون با ۵ نوبت اجرا، قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) و ۲۱۴ تماشاگر، ۱۵ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «پروانه و یوغ» به کارگردانی امیرمحمد دشتگلی نیز که از روز ۴ خردادماه ۱۴۰۲ در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان روی صحنه رفته، تاکنون با ۲ اجرا و ۱۰۲ تماشاگر به فروشی معادل ۶ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان رسیده است.

نمایش «مجلس شبیه لیر بیچاره» به کارگردانی ملیکا رضی هم که از روز ۲۸ فروردین‌ماه در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان روی صحنه رفته تا روز جمعه ۵ خردادماه با مجموع ۱۲ اجرا (احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) ۲۷۹ تماشاگر و ۱۳ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «کنیزک و پادشاه» به کارگردانی ریحانه چزایی هم که از روز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت ۲۳۶ نفر و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان روی صحنه رفته است (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) تا روز ۵ خردادماه ۱۴۰۲ با ۱۴ نوبت اجرا و ۲۵۲ تماشاگر به فروشی معادل ۶ میلیون و ۹۹۷ هزار تومان دست پیداکرده است.

نمایش «سیمرغ» به کارگردانی اکبر صادقی نیز که از روز اول خرداد در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت ۲۳۶ نفر و قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان روی صحنه رفته تا روز ۵ خردادماه ۱۴۰۲ (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) ۵ نوبت اجرا و ۹۵ تماشاگر به فروشی معادل یک‌میلیون و ۶۵۶ هزار تومان دست پیداکرده است.

نمایش «درِگوشی» به کارگردانی نرگس اصغری هم که از روز ۲۵ اردیبهشت‌ماه در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۰ نفر و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع ۱۰ اجرا و ۵۴۱ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) به فروشی معادل ۲۱ میلیون و ۸۲۹ هزار تومان دست‌یافته است.

نمایش «سیندرلا» به کارگردانی مریم کاظمی نیز هم که از روز ۲۰ اردیبهشت‌ماه در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۰ نفر و قیمت بلیت ۶۰ و ۷۰ هزار تومان روی صحنه رفته روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع ۱۳ اجرا و ۲ هزار و ۹۰۸ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) به فروشی معادل ۱۷۵ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۶۸۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت