نگاه بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به مهم‌ترین مجموعه تئاتری کشور

محمد حاتمی: یک روز تاخیر هم برای ساماندهی حریم تئاترشهر دیر است

محمد حاتمی معتقد است ضرورت ساماندهی حریم تئاترشهر به شکلی است که حتی اگر یک لحظه دیرتر اقدام شود، شرایط نابسامان محیط پیرامونی این مجموعه وخیم‌تر خواهد شد.

محمد حاتمی: یک روز تاخیر هم برای ساماندهی حریم تئاترشهر دیر است

محمد حاتمی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، ضمن تاکید بر ضرورت آغازعملیات ساماندهی حریم تئاترشهر از نابسامانی‌های پیش آمده در محیط پیرامونی این مجموعه گفت.

او تاکید کرد: «مجموعه تئاترشهر در سال‌های نه چندان دور حریم داشت و اگر منظور ما از «حریم» همان «حفاظت» از مجموعه است که باید بگوییم متاسفانه دیگر وجود ندارد.»

حاتمی افزود: «ضرورت وجود یک حریم مشخص برای محیط پیرامونی مجموعه‌ای چون تئاترشهر، امری اجتناب‌ناپذیراست که متاسفانه سال‌ها پیش بنا به تصمیماتی بود اما اکنون با توجه به شرایط بسیار نابسامانی که درمحیط خارجی تئاترشهر پیش آمده است، اجرای عملیات تعیین حریم همانند دیگرمجموعه‌های فرهنگی بسیار ضروری به نظر می‌آید، چراکه اینجا یک مجموعه فرهنگی است که هم برای شهروندان دوستدار فرهنگ و هنر و هم برای اهالی تئاتر بسیار ارزشمند است.»

این بازیگر تئاتر در بخش دیگری از صحبت‌های خود ادامه داد: «شاید تا به امروز توجه به ماجرای حریم ضرورتی نداشت، ولی اگر اکنون تصمیم و اراده‌ای برای این موضوع وجود دارد، باید هرچه زودتر کار آغاز شود. به نظرمن حتی یک لحظه تاخیر در این تصمیم دیراست. موضوع تعیین و آغاز عملیات اجرایی در این زمینه امری ضروری و اجتناب‌ناپذیراست که باید هرچه زودتر کارها آغاز شود.»

حاتمی در پایان گفت: «مجموعه تئاترشهر یک ساختمان استثنائی برای شهروندان، علاقه‌مندان تئاتر و هنرمندان این عرصه است که هم به جهت معماری منحصر به‌فردی که دارد و هم به جهت اینکه برای بسیاری از اهالی تئاتر نقش مرکز تئاتر ایران را ایفا می‌کند، دربرگیرنده ارزش‌های فراوانی است که نباید در این اوضاع و احوال شرایطش بد باشد.»

منبع: ایران تئاتر
کد مطلب: ۳۶۸۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت