آخر هفته برای بازدید از کدام گالری‌ها وقت بگیریم؟

سرنا_اگر در تعطیلات این هفته قصد بازدید از گالری‌های هنری را داشته باشید باید به علت شیوع مجدد کرونا جهت اطلاع از ساعات و روزهای فعالیت نمایشگاه‌ها، قبل از بازدید با گالری تماس بگیرید که پشت درهای بسته نمانید.

آخر هفته برای بازدید از کدام گالری‌ها وقت بگیریم؟

از هفته گذشته به علت اعمال تعطیلی‌ها در تهران به علت شیوع مجدد ویروس کرونا، برخی از گالری‌ها فعالیت خود را به طور موقت متوقف کردند و بعضی از آنها نیز ترجیح دادند در صورت تعیین وقت قبلی به برخی از بازدیدکنندگان امکان بازدید دهند.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به برخی از گالری‌ها که در صورت تعیین وقت قبلی امکان بازدید از آنها فراهم خواهد بود.

نمایشگاه «دوست عزیز حواست کجاست؟»

نمایشگاه انفرادی نقاشی «دوست عزیز حواست کجاست؟» از یاسمین صالحی تا جمعه ۱۵ مرداد در گالری سو (طبقه دوم) برپا خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به خیابان ویلا، خیابان سمیه، خیابان پورموسی، شماره ۳۰ همه روزه بجز شنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۱۹ مراجعه کنند.

شماره‌های تماس گالری : ۸۸۹۴۶۴۵۱ و ۸۸۸۰۹۸۰۸

«گرگ و میش ماندن»

نمایشگاه انفرادی «گرگ و میش ماندن» از شیرین حیدری نژاد از جمعه هشتم مرداد افتتاح خواهد شد و تا سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ در گالری «اُ» برپا خواهد بود.

این گالری در خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸ قرار دارد و از ساعت ۱۲ تا ۲۰ فعالیت می‌کند و روزهای شنبه و یک شنبه تعطیل است.

شماره تماس: ۸۸۳۲۴۸۲۸

«مجموعه تابستانه»

نمایشگاه گروهی نقاشی، حجم و عکس با عنوان «مجموعه تابستانه» جمعه هشتم مرداد افتتاح و تا سه شنبه دوم شهریور در گالری شیرین ادامه خواهد داشت. این گالری در خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه‌ی سیزدهم، پلاک ۵ قرار دارد و دوشنبه‌ها تعطیل است. ساعات بازدید از این گالری از ۱۱ تا ۱۹ است.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۲۸۴۸۹، ۰۲۱۸۸۳۴۳۹۶۹

«گپ»

نمایشگاه انفرادی نقاشی «گپ» از مجید فعال تا ۱۲ مرداد در گالری «هما» همه روزه بجز امروز هفتم مرداد از ساعت ۱۲ تا ۲۰ برقرار خواهد.

این گالری در خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک قرار دارد.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۶۳۵۹۶

«باف-تن»

نمایشگاه انفرادی نقاشی «باف-تن» از علیرضا الهی تا ۱۲ مرداد در گالری اعتماد ۱ واقع در میدان هفت تیر، مفتح جنوبی، بن بست شیرودی پلاک ۲۵ برپا خواهد بود. این گالری دوشنبه‌ها تعطیل است و از ساعت ۱۲ تا ۲۰ فعال است.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۲۹۰۱۷، ۰۲۱۸۸۸۲۱۲۷۱

«ویدیو به تفصیل»

همچنین امکان بازدید از نمایشگاه گروهی «ویدیو به تفصیل» که در «کارخانه آرگو» (بنیاد پژمان کارخانه آرگو) تا ۲۲ مرداد برپاست، با تعیین وقت قبلی فراهم است. این گالری در خیابان فردوسی، خیابان تقوی، کوچه بهداشت، پلاک ۶ قرار دارد و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ فعال است. همچنین روزهای تعطیل آن شنبه است.

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۳۴۰۶۹۸

«خطوط خود ساخته»

نمایشگاه گروهی «خطوط خود ساخته» تا ۱۱ مردادماه در گالری «پروژه‌های آران» واقع در خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک پنج از ساعت ۱۳ تا ۱۸ دایر است. این گالری روزهای شنبه و یک شنبه تعطیل است.

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۷۰۷۹۷۵

«مموری ـ رمومی» (خراب کردن و بازسازی)

نمایشگاه انفرادی «مموری ـ رمومی» از پیمان کنجکاو تا ۱۵ مرداد در گالری «زیرزمین دستان» واقع در خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۶ که از ساعت ۱۱ تا ۱۹ فعال است و روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل، برپا خواهد بود.

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۲۳۱۱۴

«شهربند»

نمایشگاه گروهی «شهربند» تا ۱۸ مرداد در گالری «آ» واقع در خیابان کریم خان زند، خیابان عضدی(آبان جنوبی)، کوچه ارشد، پلاک ۷ برپا خواهد بود.

این گالری از ساعت ۱۶ تا ۲۰ فعال است و روزهای شنبه تعطیل.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۹۱۹۵۴۷

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۲۱۶۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت