انتقال حس با آب و رنگ

سرنا_نمایشگاه گروهی آبرنگ با عنوان «حس» جمعه ۱۵ مرداد در نگارخانه «نقش جهان» افتتاح خواهد شد.

انتقال حس با آب و رنگ

نمایشگاه گروهی آبرنگ «حس» با گالری گردانی کیان دخت صادقی یام و حضور هنرمندانی چون غزل حقیقت پارس، محیا محمدخانی، مینا گندمی، رویا دهقان، کاملیا ارباب زاده، زینب اقازمانی، مونا السادات پورگیاه صفت، ستاره شمس دیبا، میثاق حاجیان و فاطمه السادات مهدوی مقدم برگزار خواهد شد.

افتتاحیه این نمایشگاه ۱۵ مرداد از ساعت ۱۶ الی ۲۰ خواهد بود و تا ۲۰ مرداد نیز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه بجز شنبه‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ به نگارخانه «نقش جهان» مراجعه کنند.

این گالری در خیابان نیاوران، کوچه همایونفر، کوچه قادری، کوچه حافظ، خیابان محمودی ۲، پلاک ۹ قرار دارد.

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۱۶۲۲۰

گالری گردان این نمایشگاه در توضیح آن آورده است:

«حس، کلمه‌ای که با تلفیق آب و رنگ به آن معنا بخشیدیم، تا مخاطب با نگاه به تصاویر پدید آمده از این تلفیق پی به احساس درونی خالق اثر ببرد. هنرمند همواره برای خلق آثارش به دنبال شناخت حالات درونی، احساسات و درآمیختن آنها با واقعیت و خلاقیت است و همین باعث ارتباط بین مخاطب با هنرمند و جامعه می‌شود. اگر دقیق‌تر بنگریم می‌توانیم به وضوح، هنر و تاثیر آن بر جامعه را در همه ادوار تاریخ ببینیم. پس از مدت‌ها بر آن شدیم تا با نقاشی‌های آبرنگ‌مان آنچه در دوره کرونا گذراندیم و همچنان می‌گذرانیم را با لطفات و زیبایی‌های نقاشی‌های به نمایش درآمده بر خود آسان کنیم. امید داریم توانسته باشیم حال خوب را هر چند کوتاه در این نمایشگاه به شما هدیه دهیم.

کیان دخت صادق»

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۲۱۶۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت