افتتاح نمایشگاه نقاشی "جهادگران سلامت" در گالری گل نرگس

نمایشگاه نقاشی "جهادگران سلامت" با رویکرد موضوعات "مدافعان سلامت" و "اهدای عضو" با بخش ویژه "آثار سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی" در نگارخانه گل نرگس افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه نقاشی "جهادگران سلامت" در گالری گل نرگس
به همت سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ، نمایشگاه نقاشی با عنوان "جهادگران سلامت" با رویکرد دو  موضوع "مدافعان سلامت" و "اهدای عضو" و دربخش ویژه؛ آثار سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی در نگارخانه گل نرگس این اداره، 11 صبح امروز  پانزدهم شهریور  و با حضور دکتر حسین صمدی نیا رئیس بیمارستان بقیه الله تهران، شهرام صمدی نیا رئیس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ، اکبر شیرکوند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران و سایر علاقمندان و هنر دوستان افتتاح شد.
بر اساس این گزارش؛ دراین نمایشگاه  که آثار هنرمندان رشته های نقاشی سیاه قلم و رنگ روغن؛ خطاطی و نقاشیخط  و آثار  حجمی به نمایش گذاشته شده است؛ ۸۰ اثر از استان تهران و سایر شهرستانها پس از  داوری اولیه از بین ۱۱۰ اثر ارسالی به دبیرخانه است که  پس از داوری  در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده و آماده بازدید برای هنرمندان و هنردوستان  می باشد.
لازم بذکر است؛ نمایشگاه نقاشی مذکور در گالری گل نرگس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران در خیابان مطهری نرسیده به  خیابان سهروردی پلاک ۱۳۰ و  از ۱۵ الی ۲۵ شهریور از ساعت ۹ الی ۱۷ عصر پذیرای  هنر دوستان خواهد بود.

منبع: روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

کد مطلب: ۳۵۳۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت