چگونه مثل سلنا گومز جذاب لباس بپوشیم؟

سریال "فقط قتل‌های درون ساختمان" یک سریال کمدی- معمایی آمریکایی است که توسط استیو مارتین و جان هافمن خلق شده است.

چگونه مثل سلنا گومز جذاب لباس بپوشیم؟

قرار بود این سریال شامل ۱۰ قسمت باشد و اولین قسمت آن در ۳۱ آگوست ۲۰۲۱ در شبکه هولو به نمایش درآمد. این سریال در حال حاضر امتیاز آی‌ام‌دی‌بی ۸.۳ دارد و تیم سازنده با بهره‌گیری از هنرمندانی، چون سلنا گومز، مارتین شورت، استیو مارتین و آرون دومینگز امیدوار است اثری جذاب و به یادماندنی خلق کند.

چگونه مثل سلنا گومز جذاب لباس بپوشیم؟

داستان این سریال درباره سه فرد در ظاهر نامربوط است که در یک ساختمان (ساختمان آرکونیا) زندگی می‌کنند. ماربل (با بازی سلنا گومز) هنرمند است، چارلز (با بازی استیو مارتین) بازیگری بازنشسته است و اولیور (با بازی مارتین شورت) کارگردان تئاتر است و وقتی این سه نفر بر اثر تصادف در لابی ساختمان با هم آشنا می‌شوند و از علاقه مشترک هر سه‌شان به حل جرم و جنایت پرده برداشته می‌شود در حقیقت یک تیم کارآگاهی سه‌نفره با مزه شکل می‌گیرد.

سریال فقط قتل‌های درون ساختمان در کنار داستان جذاب، بازی‌های خوب و هماهنگی بی‌نظیر بین بازیگرانش به دلیل پوشش کاراکترهایش هم مورد توجه و تحسین قرار گرفته است. در این مقاله هرچند که هنوز قسمت‌های کمی از این سریال دیده شده است به پوشش سه شخصیت اصلی این سریال و تفکر کواروبیاس، طراح لباس این اثر می‌پردازیم.

یک بازیگر بازنشسته

با پیش رفتن داستان و آشنایی با شخصیت‌های اصلی سریال، به این نکته پی می‌بریم که کاراکتر‌های اصلیِ این اثر ظاهر و سلیقه انتخاب لباسِ منحصربفردی دارند. برای نمونه چارلز با بازی استیو مارتین، ظاهر یک مرد مسن و محترم را داراست و این بازیگر بازنشسته با انتخاب لباس‌هایش به دیگران می‌گوید که اعتماد بنفس بالایی دارد و از زندگی‌اش راضی است.

چگونه مثل سلنا گومز جذاب لباس بپوشیم؟

چارلز بازیگر بازنشسته‌ای است که از قضا درخشان‌ترین دوران هنرنمایی‌اش به زمانی برمی‌گردد که در دهه ۹۰ نقش یک کاراگاه به نامِ برازوز را بازی می‌کرده است. با این وجود کمی طول می‌کشد که علاقه چارلز به جرم و جنایت آشکار شود و اولین باری که چارلز را با بارانی کلیشه‌ای یک کاراگاه می‌بینیم در حقیقت به یک تصویر قدیمی او در نقش برازوز نگاه می‌کنیم.

کواروبیاس طراح لباس این سریال درباره ظاهر چارلز می‌گوید:" در ابتدا تصمیم داشتیم ظاهر چارلز را کم و بیش مانند شخصیت برازوز با بارانی و لباس‌های مربوط به کاراگاهانِ تلویزیونی کامل کنیم، اما کم‌کم تصمیم گرفتیم آیتم‌های کلاسیک بیشتری به لباس او اضافه کنیم و اورکت پشمی را جایگزین بارانی کردیم و تمایزی آشکار بین ظاهر چارلز و کارآگاهان کلیشه‌ایِ در ذهن مردم ایجاد کردیم. "

لباس رزم ماربل

در مورد ظاهر شخصیت ماربل به نظر می‌رسد طراح لباس و تیم سازنده دو مسیرمتفاوت و حتی مخالف هم را طی کردند. ماربل با بازی سلنا گومز یک هنرمند بیست و چند ساله است که رویا‌ها و تخیلاتی درباره جهان پیرامونش دارد. همان‌گونه که از مونولوگ ابتدایی ماربل می‌توان فهمید او به خوبی از اینکه همواره مرکز توجه قرار دارد، آگاه است.ظاهر ماربل به دوروبری‌هایش این پیام را می‌دهد که او نه قصد دارد در محیط پیرامونش مخفی شود و نه از طرفی رنگ‌های لباس‌هایش دیگران را به نزدیک شدن فرامی‌خواند.

چگونه مثل سلنا گومز جذاب لباس بپوشیم؟

کواروبیاس طراح لباس این سریال، پوشش ماربل را به یک زره و لباس رزم تشبیه می‌کند. او در این باره می‌گوید:" ما برای رسیدن به تیپ نهایی ماربل یک مسیر را طی کردیم. در ابتدای این مسیر ماربل به روز‌تر و تجاری‌تر لباس می‌پوشید، اما هرچه داستان جلوتر رفت ظاهر ماربل هم المان‌های کلاسیک بیشتری پیدا کرد. "

چگونه مثل سلنا گومز جذاب لباس بپوشیم؟

به پوشش رایج‌تر و امروزی‌تر ماربل در بخش‌های ابتدایی سریال توجه کنید که با کت و شلوار جین یا همان طور که تصویر می‌بینید با کتی طلایی رنگ به طراحی مایکل کورس ظاهر می‌شد و هرچه داستان جلوتر رفت مطابق حرف‌های کواروبیاس، ظاهر ماربل اجزای کلاسیک بیشتری پیدا کرد مانند مو‌های بافته شده یا لباس‌های کاموایی.

واقعا اولیور و کتش را نمی‌بینید؟

اولیور پوتنام با بازی مارتین شورت در حقیقت نفر آخر این تیم سه‌نفره علاقمند به پادکست‌های جرم جنایت است و به همراه ماربل و چارلز داستان اصلی را پیش می‌برند. اولیور یک کارگردان تئاتر در برادوی است و هرچند که ظاهرا دورانش گذشته است، اما خودش را قانع کرده است که شانس به زودی به سراغش خواهد آمد و تئاتر بعدیش حسابی او را سر زبان‌ها خواهد انداخت.

چگونه مثل سلنا گومز جذاب لباس بپوشیم؟

در یکی از صحنه‌های این سریال اولیور را تماشا می‌کنیم که با کت بلند و بنفش رنگش در شهر قدم می‌زند و پس از اینکه نزدیک است با یک اتومبیل تصادف کند با تعجب از راننده می‌پرسد که واقعا من و کت بنفش رنگم را ندیدی؟ طراح لباس سریال می‌گوید برای همین صحنه تعداد بسیار زیادی کت را بررسی کرده‌اند:" ما می‌دانستیم به کتی نیاز داریم که دیالوگ مارتین شورت در آن صحنه را توجیه کند، اما بنابر درخواست خود مارتین در عین حال نمی‌خواستیم کتِ او مسخره یا عجیب و غریب به نظر برسد. پس از اینکه لباس‌های بسیار زیادی از سراسر دنیا را برای این صحنه بررسی کردیم به این کت بنفش رسیدیم که از نظر رنگ، بلندی و دیگر خصوصیات مناسب بود و در همان حال واقعی به نظر می‌رسید. "

چگونه مثل سلنا گومز جذاب لباس بپوشیم؟

کواروبیاس درباره پوشش کلی شخصیت اولیور هم می‌گوید:" ظاهر اولیور باید نشان می‌داد که روز‌های خوبش را پشت سر گذاشته است. ظاهر او باید به شما می‌گفت این فرد زمانی لباس‌های گرانتری می‌پوشیده است و با این وجود هنوز مراقب ظاهرش هست. به همین دلایل من و تیم طراحی لباس برای اولیور سراغ فروشگاه‌هایی رفتیم که لباس‌های طراحان بنام را با تخفیف‌های خیلی زیاد بفروش می‌رساند و سعی کردیم در پوشش او بسته به شرایط اقتصادیش تعادلی از لباس‌های گران و ارزان درست کنیم. "

منبع: برترین ها

کد مطلب: ۳۵۴۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت