پیشنهاد تحریم حراجی «فیلیپس»‌ برای فشار بر کرملین

مدیرعامل حراجی «فیلیپس»‌ حملات روسیه به اوکراین را محکوم کرده است، اما با این حال برخی معتقدند فقط تحریم این حراجی می‌تواند سبب شود مالکان آن «کرملین»‌ را تحت فشار بگذارند.

پیشنهاد تحریم حراجی «فیلیپس»‌ برای فشار بر کرملین

 حراجی «فیلیپس»‌ از فروش اخیر در لندن، ‌۵.۸ میلیون پوند به «صلیب سرخ اوکراین»‌ اهدا کرده و مدیرعامل آن نیز تهاجم روسیه به اوکراین را محکوم کرده است،‌ با این حال گروهی از مردم همچنان معتقدند فقط تحریم این حراجی می‌تواند مالکان روس این حراجی همچون «لئونید فرایدلند»‌ و «لئونید استرونین» را وادار به تحت فشار گذاشتن «کرملین» کند.

 

«اندی هال»‌ که یک مجموعه‌دار هنری است،‌ بیان کرد: «فکر نمی‌کنم در شرایط حال حاضر کسی باید با روسی‌ها یا شرکت‌های متعلق به روس‌ها همکاری کند.»‌

 

«فرایدلند»‌ و «استرونین»‌ که هم‌اکنون شامل هیچ تحریمی نمی‌شوند،‌ حراجی «فیلیپس»‌ را در سال ۲۰۰۸ توسط شرکت «مرکری گروپ»‌ خریداری کردند.

 

این حراجی ۲۲۶ ساله پس از حراجی‌های «ساتبیز» و «کریستیز»‌ به عنوان یکی از مهم‌ترین حراجی‌های بین‌المللی شناخته می‌شود و خود را به عنوان پویاترین و پیشروترین حراجی جهان معرفی کرده است.

 

به جز مالکان «فیلیپس»‌ که در جهان هنر از آن‌ها با عنوان «دو لئونید»‌ یاد می‌شود که اکنون در مرکز توجه قرار گرفته‌اند، «پیتر آون» سیاستمدار روس نیز پس از اینکه شامل تحریم‌های اتحادیه اروپا شد از سمت خود در آکادمی سلطنتی هنر استعفا داد.

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۵۸۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت