هنوز هم نمی دانی چجوری عکس خوب بگیری ؟

فکر می کنی خوش عکس نیستی؟ با کلی ذوق و شوق عکس می گیری اما بعد پاکشون می کنی؟ ژست های عکس هات تکراری شده؟

نگران نباش،از این به بعد میتونی هم با خیال راحت ژست های متنوع بگیری و هم  با گوشی خودت عکس های فوق العاده ثبت کنی. misjadoogarبا 4سال تجربه در حوزه عکاسی و کلیپ اینجاست تا با آموزش های حرفه ای و متفاوتش عکس های شما رو جادو کنه و برای همیشه از این مشکلات راحت شی 

نگار بزرگمهر بلاگر باتجربه و حرفه ای حوزه عکاسی، با نام misjadoogar در بستر های مختلف فضای مجازی فعالیت می کنه و با محتواهای خودش به شما کمک میکنه تا هم لحظات دیگران و هم خودتون رو به بهترین شکل ممکن ثبت کنید. صفحه misjadoogarدر حال حاضر حدود یک و میلیون و پانصد هزار مخاطب داره و در فضای مجازی با جمله معروف "هنوز اینجوری عکس می گیری ؟"که ترند و موجب ویدیو های طنز و شوخی های زیادی شده، شناخته میشه. 

 محتواهای آموزشی misjadoogarتنها به عکاسی ختم نمیشه بلکه شامل تنظیمات دوربین موبایل, نوع ژست عکاسی و نحوه تولید محتوای تصویری و ویدیویی و ادیت عکس و ویدیو و کار با نرم افزارهای مختلف ادیت هم میشه.

misjadoogar تنها در اینستاگرام فعالیت نمیکنه , او در تمامی بستر های فضای مجازی مثل تلگرام, یوتیوب , توییتر , فیسبوک , آپارات و ... حضور داره تا با محتواهای آموزشیش در ساختن آلبوم و عکس های متفاوتت از خودت و دیگران همراهیت کنه. 

 

آدرس صفحه میس جادوگر در اینستاگرام:

https://instagram.com/misjadoogar?utm_medium=copy_link

آدرس صفحه میس جادوگر در یوتیوب:

https://www.youtube.com/c/misjadoogar

 

کد مطلب: ۳۵۸۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت