آثار ۱۹ نقاش پیشکسوت و جوان در یک نمایشگاه پژوهش‌محور

مدیر گالری «یافته» با اشاره به آغاز فعالیت این گالری با رویکرد نمایش پروژه‌های پژوهش‌محور گفت: نخستین نمایشگاه گالری یافته با عنوان «شکل یافته» با محوریت همه چیزهایی که بر روی زمین روییده و یا به وجود آمده، برپا شده است.

آثار ۱۹ نقاش پیشکسوت و جوان در یک نمایشگاه پژوهش‌محور

 شکل یافته نخستین نمایشگاه گالری «یافته» با آثاری از ۱۹ هنرمند؛ فریده لاشایی، علیرضا آسانلو، فتی کسراییان، آرش امدادیان، نگار هنرپیشه، ساوالان جماعتی، افسانه مدیرامانی، محمد هاشمی، سعید فلاح‌فر، آریتا شهرزاد، شیرین ملت گوهر، مهسا کریمی‌زاده، زهرا شفیع، مصطفی دشتی، کاظم چلیپا، رعنا فرنود، نگار فرجیانی، طرلان لطفی‌زاده و فرزین راه‌نشین در حال برگزاری است.

مدیر گالری یافته با اشاره به نخستین نمایش آثار در این گالری گفت: ما در این گالری قرار است پروژه‌های پژوهش‌محور انجام دهیم و در نمایش اول محوریت، همه چیزهایی‌ است که بر روی زمین روییده و یا به وجود آمده است.

سینا اسدی افزود: در این نمایشگاه کارهایی که جمع‌آوری شده است همراه با دو بخش نظری به نمایش گذاشته شده، بخشی به عنوان نظر منتقدان هنری و در بخشی دیگر نظر برخی از مردم در بخش مشاغل که نام آن را مشاغل بدنه گذاشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در ایده مشاغل بدنه نگاه تجربی به آثار برای ما اهمیت دارد، اظهارداشت: بسیاری از افراد به صورت تجربی به شغل‌هایی مانند رنگ‌کاری روی آورده‌اند که نظر آنان به یک اثر هنری می‌تواند تجربه‌ای جدید برای روایت آن اثر باشد.

اسدی گفت: موضوع برگزاری نمایشگاه همراه با نظرات قرار است ادامه پیدا کند و در دو نمایش دیگر به سراغ شغل‌های دیگر می‌رویم و در انتها نتیجه به عنوان یک پروژه پژوهشی و تحقیقاتی تا پایان سال ۱۴۰۱ در وبسایت گالری منتشر می‌شود.

آثار ۱۹ نقاش پیشکسوت و جوان در یک نمایشگاه پژوهش‌محور

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی شکل یافته تا ۲۰ خرداد از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری یافته به نشانی دروس، خیابان یارمحمدی، بن بست طالقانی، پلاک هشت میزبان علاقه‌مندان است.

 
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۵۹۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت