دورهمی ۴ نسل کارتونیست‌ها در عین الدوله/«تهران کارتون» ادامه دارد

اختتامیه فصل نخست جشنواره بین المللی «تهران کارتون» با حضور چهارنسل از کارتونیست های کشور در عمارت عین الدوله برگزار شد.

دورهمی ۴ نسل کارتونیست‌ها در عین الدوله/«تهران کارتون» ادامه دارد

 در اختتامیه فصل نخست جشنواره تهران کارتون با حضور چهار نسل از استادان، چهره‌های مطرح و پیشکسوت کارتونیست کشور از برندگان و افراد برگزیده این رویداد هنری توسط مدیرعامل و معاونین سازمان زیباسازی شهر تهران تقدیر و تشکر شد.

رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در مراسم اختتامیه این جشنواره ضمن تقدیر از هنرمندان مشارکت کننده افزود: کارتون و کاریکاتور ابزاری اثرگذار برای بیان و روایت جذاب موضوعات و مسائل شهر است که می‌تواند بسیاری از گره‌های فرهنگسازی و آموزش‌های شهروندی را باز کند.

دورهمی ۴ نسل کارتونیست‌ها در عین الدوله/«تهران کارتون» ادامه دارد

به گفته مدیر سازمان زیباسازی، قرار است جشنواره بین المللی تهران کارتون در فصول و دوره‌های مختلف سال با موضوعات مختلف و تخصصی زیباسازی و مدیریت شهری برگزار شود.

در این مراسم جمال رحمتی دبیر جشنواره نیز با اشاره به استقبال خوب هنرمندان گفت: استادان و چهره‌های برتر کشورهای ایتالیا، کوبا، اکوادور، ترکیه و مکزیک آثار خود را به دوره نخست جشنواره ارسال کردند که در کنار ۵۰ اثر کارتونیست های حرفه‌ای کشور و نیز بیش از ۱۰۰ اثر برگزیده فراخوان عمومی، مجموعه‌ای فاخر و با کیفیت از محتوای هنری مدنظر را شکل دادند.

در این مراسم، احمد عربانی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی، کیارش زندی و سیدجمال رحمتی حضور داشتند.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۶۰۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت