پایان مردادماه به کدام گالری‌های پایتخت برویم؟

نمایشگاه‌هایی همچون «بازخوانی دوباره شهر»، «منظره مشهود»، «هزار توی فرّ وجود» و «دنیای من» پایان مردادماه در گالری‌ها و نگارخانه‌های پایتخت میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی هستند.

پایان مردادماه به کدام گالری‌های پایتخت برویم؟

«بازخوانی دوباره شهر»، «بودن»، «منظره مشهود»، «خانه اربابی»، «نقشه وجودی ما»، «هزار توی فرّ وجود» و «دنیای من» از جمله نمایشگاه‌هایی هستند که ۲۷ مردادماه در نگارخانه‌ها و گالری‌های شهر تهران افتتاح می‌شوند. همچنین به مناسبت ماه محرم نمایشگاه‌هایی به این مناسبت در بعضی از نگارخانه‌ها و مراکز فرهنگی هنری برپا هستند که در این گزارش معرفی می‌شوند.

«روایت سرخ» و «رویداد عهد» در موزه امام علی(ع)

نمایشگاه نقاشی «روایت سرخ» منتخب آثار گنجینه موزه هنرهای دینی امام علی (ع) با موضوع عاشورا تا ۲۶ شهریور به غیر از روزهای تعطیل ساعت ۹ تا ۱۷، در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از میرداماد، بلوار اسفندیار، شماره ۳۵ برپاست. همچنین نمایشگاه منتخب آثار گنجینه این موزه با عنوان «رویداد عهد» به مناسبت عید سعید غدیرخم ۱۶ تیر تا ۲۸ اسفند میزبان علاقه‌مندان است.

«همچنان جاری» در موزه هنرهای معاصر تهران

نمایشگاه مروری بر بازتاب جریان عاشورا در هنرهای تجسمی معاصر با عنوان «همچنان جاری» به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالحسین(ع) تا ۲۲ شهریور به جز دوشنبه‌ها و تعطیلات رسمی ساعت ۱۰ تا ۱۹ در موزه هنرهای معاصر تهران به نشانی خیابان کارگر شمالی، جنب بوستان لاله دایر است.

پایان مردادماه به کدام گالری‌های پایتخت برویم؟

«سفر به ۶۱ هجری» در نگارخانه شفق

نمایشگاه نقاشی‌های دیجیتال تبیان با عنوان «سفر به ۶۱ هجری» ۲۵ تا ۳۱مرداد ساعت ۹ تا ۱۹ در نگارخانه شفق به نشانی خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست ‌و یکم، بوستان شفق، فرهنگسرای خانواده برپاست. این نمایشگاه ۱۶ اثر از آنچه در عاشورای سال ۶۱ گذشت را شامل می شود و روایتی تصویری و بی‌پرده از شهدای قیام عاشورا در قالب نقاشی‌های دیجیتال به مخاطبان است.

موسسه فرهنگی هنری تبیان نور به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) در دهه اول محرم اقدام به طراحی و انتشار پوسترهایی با عنوان بومرنگ با موضوع شهدای عاشورا کرد، از این رو به جهت تعظیم هنری شعائر حسینی و بهره‌مندی بهتر مخاطبان از این آثار، نمایشگاه «سفر به ۶۱ هجری» برگزار شده است. این نمایشگاه دومین همکاری مشترک موسسه فرهنگی هنری تبیان نور و فرهنگسرای خانواده است.

«رسم مقاومت» در موزه فلسطین

نمایشگاهی از آثار نقاشی و چاپ هنرمندان فلسطینی با عنوان «رسم مقاومت» به ‌مناسبت روز مقاومت اسلامی و همزمان با هفدهمین سالروز افتتاح موزه هنرهای معاصر فلسطین فرهنگستان هنر به همراه نمایش عکس‌هایی از جنگ سی‌ و سه روزه، با همکاری مؤسسه فرهنگی‌ هنری صبا ۲۳ مرداد تا هفتم شهریور همه‌ روزه به‌ جز ایام تعطیل، ساعت ۱۰ تا ۱۶ در موزه هنرهای معاصر فلسطین، واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)، خیابان بزرگمهر، خیابان شهیدبرادران مظفر، شماره ۷۴ دایر است.

آثار نمایشگاه «رسم مقاومت» از آثار موجود در گنجینه فرهنگستان هنر و گنجینه مؤسسه فرهنگی‌هنری صباست و تاکنون به نمایش عمومی درنیامده است. این نمایشگاه شامل ۶۳ اثر نقاشی و چاپ از هنرمندانی است که در ارودگاه‌های سوریه، لبنان و اردن حضور داشتند. همچنین ۱۸ عکس از جنگ سی‌وسه روزه لبنان در معرض دید قرار گرفت.

پایان مردادماه به کدام گالری‌های پایتخت برویم؟

«ملاقات با سورا» در نگارخانه نهج‌البلاغه

نمایشگاه گروهی نقاشی «ملاقات با سورا» با نمایشگاه گردانی هانیه حاجی اسماعیلی ۲۸ مرداد تا دوم شهریور همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در نگارخانه فرهنگسرای نهج البلاغه به نشانی خیابان دکتر شریعتی، روبه‌روی خیابان دولت، خیابان امامزاده برپاست. این رویداد، نمایشگاهی از آثار مبانی رنگ دانشجویان ترم ۲ رشته طراحی پارچه و لباس دانشگاه پارس است و در آن ۱۸ اثر که با تکنیک اکرلیک و گواش به نمایش گذاشته می‌شود.

«بازخوانی دوباره شهر» در گالری هما

نمایشگاه انفرادی آثار نرگس هاشمی با عنوان «بازخوانی دوباره شهر» ۲۷ مرداد ساعت ۱۶ در گالری هما به نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک هشت، واحد یک افتتاح می‌شود و تا ۲۲ شهریور ساعت ۱۲ تا ۲۰ ادامه دارد.

نمایشگاه گروهی نقاشی در باگالری

نمایشگاه گروهی نقاشی هنرجویان کارگاه زینب موحد، ۲۷ مرداد تا دهم شهریور جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ و روزهای هفته ۱۷ تا ۲۰ در باگالری به نشانی بلوار ارتش، خیابان نخل، خیابان بهاران، بن بست نسترن، پلاک یک، ساختمان مدرن پلازا، طبقه ششم، واحد ۶۰۲ و ۶۰۳ دایر است. گالری روزهای شنبه تعطیل است.

در این نمایشگاه آثار شیما ابراهیمی، شیوا ابراهیمی، ملینا پرچمی، فاطمه توکلی، سمیرا حیدری آقایی، سارا رمضان بیک، مبینا روشن، الهام سراجی، شیده شیرازی، حدیثه سلطانی، کاملیا صفایی، محدثه عسجدی، پریسا قاسمی، بهنوش قدیمی، الهام مؤذنی، فاطمه موسوی، مریم میرناطقی، نفیسه نوری و زهرا هدایتی ‌به نمایش گذاشته می‌شود.

«بودن» در گالری آران

نمایشگاه آثار آرزو شهدادی با عنوان «بودن» ۲۷ مرداد تا دهم شهریور (جمعه‌ها به جز روز گشایش) ساعت ۱۳ تا ۱۹ در گالری آران به نشانی کریم خان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه دی، پلاک ۱۲ دایر است.

پایان مردادماه به کدام گالری‌های پایتخت برویم؟

«منظره مشهود» در بُستان

نمایشگاه آثار طراحی صبا ایمانی با عنوان «منظره مشهود» ۲۷ مرداد ساعت ۱۶ در گالری بُستان به نشانی خیابان مطهری، خیابان لارستان، نبش بیست و دو، پلاک ۷۱ افتتاح می‌شود و تا هشتم شهریور به جز دوشنبه‌ها هر روز ساعت ۱۶ تا ۲۰ برقرار است.

«نگاهی از درون» در ایده

نمایشگاه آثار نقاشی فائزه افجه‌نیا با عنوان «نگاهی از درون» ۲۷ مرداد تا هشتم شهریور ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری ایده به نشانی میدان هفت تیر، خیابان قائم مقام فراهانی، میدان شعاع، خیابان هجدهم، پلاک ۲۶ برپاست.

«نقشه وجودی ما» در گالری سیحون

نمایشگاه آثار نقاشیخط سمیه غلامی با عنوان «نقشه وجودی‌ها» ۲۷ مرداد ساعت ۱۶ در گالری سیحون به نشانی خیابان وزرا، کوچه چهارم، شماره ۱۱ افتتاح می‌شود و تا هشتم شهریور به جز دوشنبه‌ها ساعت ۱۴ تا ۱۹ و جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر است.

«خانه اربابی» در نگر

نمایشگاه انفرادی آثار رایا بختیاری با عنوان «خانه اربابی» ۲۷ مرداد ساعت ۱۶ در گالری نگر به نشانی زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، زنگ دوم، طبقه اول افتتاح می‌شود و تا هفتم شهریور به جز شنبه‌ها ساعت ۱۲ تا ۲۰ و جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۱ ادامه دارد.

«ماتن» و «تجدید» در گالری آریا

نمایشگاه‌های آثار نسرین وصالیان با عنوان «ماتن» و نقاشی‌های نسرین نجفی با عنوان «تجدید» ۲۷ مرداد تا ششم شهریور به جز شنبه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری آریا به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از سه راه عباس آباد، کوی زرین، پلاک ۱۰ برپاست.

پایان مردادماه به کدام گالری‌های پایتخت برویم؟

۴ نمایشگاه در خانه هنرمندان ایران

نمایشگاه‌های نقاشی «خلاء چشمانت باعث شدند» با آثار مهرداد مهر، «هزار توی فرّ وجود» با آثار مریم نیکبخش، «مکالمه» با آثار حسین چاوشی و نمایشگاه عکس‌های فرهاد فرجی با عنوان «خونی که بند نخواهد آمد» ۲۷ مرداد ساعت ۱۷ به ترتیب در گالری‌های بهار، تابستان، زمستان و استاد ممیز خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شوند و تا ششم شهریور میزبان علاقمندان خواهند بود.

خانه هنرمندان ایران روزهای شنبه تعطیل است و علاقه‌مندان برای تماشای آثار نمایشگاه‌ها می‌توانند روزهای یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به گالری‌های این مجموعه مراجعه کنند.

«درهم تنیده» و «دنیای من» در ابتدا

نمایشگاه‌ گروهی هنرهای تجسمی با عنوان «درهم تنیده» با آثار صدیقه کرمانی، ژیلا رحیمدل، هلیا سنگچولی، فهیمه وردی، نرجس میرشاه، زهرا اصلانی، یلدا صمیمی، فهیمه توکلی، فاطمه سهرابی، کیوان زمانی و هستی ایزدی، ۲۷ مرداد ساعت ۱۷ در نگارخانه ابتدا به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از میدان ولی‌عصر(عج)، کوچه فرخی، پلاک ۳۵ افتتاح می‌شود و تا یکم شهریور یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر است.

همچنین نمایشگاه نقاشی‌های شهراز اروانه و جانان احمدی با عنوان «دنیای من» به کوشش ندا مرادی ۲۷ مرداد تا یکم شهریور در نگارخانه ابتدا برپاست.

«شاسوسا» در شکوه

نمایشگاه آثار نقاشی محمدرضا شیروانی زاده با نمایشگاه‌گردانی احسان شیرازی و سارا فرساد ۲۷ مرداد ساعت ۱۶ در گالری شکوه به نشانی فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره ۱۹ افتتاح می‌شود و تا یکم شهریور به جز پنجشنبه‌ها و تعطیلات رسمی ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.

پایان مردادماه به کدام گالری‌های پایتخت برویم؟

آثار نقاشی آبرنگ در آتشزاد

نمایشگاه آثار نقاشی آبرنگ شکوفه دانائی ۲۷ مرداد ساعت ۱۷ در نگارخانه آتشزاد به نشانی خیابان ولی‌عـصر(عج)، نرسیده به میدان ونک، خیابان عباسپور(توانیر) شمالی، بعد از پل همت، پلاک ۲۳ افتتاح می‌شود و تا یکم شهریور ساعت ۱۷ تا ۲۰ دایر است.

«دربه‌در همیشگی» در مدار موازی

نمایشگاهی از آثار برادران قاسمی با عنوان «در به ‌در همیشگی» ۲۰ مرداد تا ۱۷ شهریور ساعت ۱۱ تا ۱۹ در گالری مدار موازی به نشانی خیابان حافظ، نرسیده به چهارراه کالج، نبش کوچه بامشاد، پلاک ۴۰۹ دایر است. گالری روزهای شنبه و یکشنبه‌ تعطیل است.

«صوفی ۲» در گالری بام

نمایشگاه مجسمه‌های صادق ادهم با عنوان «صوفی ۲» برگرفته از اساطیر شاهنامه ۲۰ مرداد تا سوم شهریور به جز دوشنبه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری بام به نشانی خیابان سنایی، کوچه نوزدهم، پلاک ۱۶، زنگ ۲ برپاست. ‌

«همسایه من گرگ» و «ساقه‌ی لوبیای سحرآمیز» در دلگشا

نمایشگاه‌های آثار نقاشی‌ مصطفی سرابی با عنوان ‌ «همسایه من گرگ» و چیدمانی از فرشته فردوسی با عنوان «ساقه‌ی لوبیای سحرآمیز» ۲۰ مرداد تا ۲۵ شهریور روزهای دوشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۶ تا ۲۰ (سایر روزها از ساعت ۱۲ تا ۱۹) در گالری دلگشا به نشانی خیابان انقلاب، خیابان دوازدهم فروردین، کوچه نوروز، پلاک ۱۷ برپا هستند.

پایان مردادماه به کدام گالری‌های پایتخت برویم؟

«هنر و حرکت» در ارسباران

نمایشگاه انفرادی پوستر با عنوان «هنر و حرکت» با آثاری از رویا منیعی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد گرافیک دانشگاه سوره، ۲۱ تا ۳۰ مرداد همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ در نگارخانه شماره ۲ فرهنگسرای ارسباران برپاست. در این نمایشگاه ۱۶ اثر از پوسترهای طراحی شده مینیمال برندهای ورزشی ایرانی «مل اند موژ» و «مومنتوم» به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه آثار ژیلا کامیاب در هور

نمایشگاه آثار نقاشی‌ ژیلا کامیاب ۲۰ مرداد تا ۱۳ شهریور همه روزه ساعت ۱۵ تا ۲۰ در نگارخانه هور به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، شماره ۱۲ برپاست. نگارخانه شنبه‌ها تعطیل است.

«رویای سرزمین مادری» در گالری باوان

نمایشگاه آثار نقاشی پونه اوشیدری با عنوان «رویای سرزمین مادری» ۲۰ مرداد تا ششم شهریور دوشنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۲ تا ۲۰ و جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گالری باوان به نشانی خیابان مطهری، خیابان لارستان، خیابان عبده، پلاک هفت دایر است. گالری روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است.

«خودکِشی به کسر کاف» در شمیس

نمایشگاه «خودکِشی به کسر کاف» آثار نقاشی، طراحی، اینستالیشن و پرفورمنس آیدا پاکزاد افشار، ۲۰ مرداد تا سوم شهریور به جز شنبه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه شمیس به نشانی فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان دانیالی، شماره هشت برپاست.

«من بامدادم» در دنا

نمایشگاه عکس‌های مریم زندی از چهره‌ احمد شاملو (الف. بامداد) شاعر و نویسنده فقید در سال‌های ۱۳۵۹، ۱۳۷۱ و ۱۳۷۲ با عنوان «من بامدادم» ۲۰ مرداد تا سوم شهریور به جز روزهای شنبه‌ و یکشنبه‌ ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری دنا به نشانی میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، بالاتر از چهارراه طالقانی، کوچه سوسن، پلاک چهار، واحد ۲ دایر است.

«چنگ» در گالری شیرین

نمایشگاه آثار نقاشی یلدا جمالی با عنوان «چنگ»، ۲۰ مرداد تا یکم شهریور شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۱ تا ۱۹ و جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری شیرین به نشانی خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه‌ سیزدهم، پلاک پنج برپاست. گالری دوشنبه‌ها تعطیل است.

پایان مردادماه به کدام گالری‌های پایتخت برویم؟

«مُکافات» در گالری ثالث

نمایشگاه آثار نقاشی‌ آذین رستمی با عنوان «مُکافات» ۲۰ تا ۳۱ مرداد هر روز ساعت ۱۰ تا ۲۱ و جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۲ در گالری ثالث به نشانی کریم خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره ۱۴۸ دایر است. ساعت بازدید از نمایشگاه در روز اختتامیه ۱۰ تا ۱۸ است.

«نجوای نمناک» در گالری بینش

نمایشگاه انفرادی نقاشی و چاپ مهدیه رضایی با نام «نجوای نمناک» ٢٠ تا ٣١ مرداد ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری بینش به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، جنوب چهارراه پارک وی، کوچه خاکزاد، پلاک ۲۲ برپاست.

«شناسایی» در گالری کاما

نمایشگاه «شناسایی» نمایش پوسترهای قدیمی نقاشی شده تاریخ سینما به همراه پرفورمنس با طراحی و ایده‌پردازی کامبیز بنان و اجرای رامبد کمالی ۲۰ تا ۳۱ مرداد به جز شنبه‌ها ساعت ۱۴ تا ۲۰ در گالری کاما به نشانی جردن، خیابان دیدار شمالی، کوچه کیش شرقی، پلاک ۲۰، طبقه اول دایر است.

«خاطرات پری و گنجشک‌ها» در گویه

‌نمایشگاه نقاشی‌های پرویز حبیب‌پور به کیوریتوری امیر وارسته، با نام «خاطرات پری و گنجشک‌ها» ۲۰ تا ۳۰ مرداد ساعت ۱۱ تا ۲۱ در گالری گویه به نشانی میدان هفت‌تیر، خیابان لطفی، نرسیده به مشاهیر، پلاک ۳۹ برقرار است.

پایان مردادماه به کدام گالری‌های پایتخت برویم؟

«تکه» در گالری امکان

نمایشگاه آثار نقاشی نگین صدف با عنوان «تکه» ۱۹ مرداد تا سوم شهریور به جز روزهای شنبه و یکشنبه ساعت ۱۷ تا ۲۱ در گالری امکان به نشانی خیابان مطهری، خیابان فجر (جم)، خیابان غفاری، پلاک ۵۱، طبقه اول برپاست.

«خال و خط شکسته» در نیاوران

نمایشگاه «خال و خط شکسته» با نمایش آثار خوشنویسی استاد سیدعلی فخاری ۲۰ تا ۲۹ مرداد روزهای عادی ساعت ۱۰ تا ۱۹ و روزهای تعطیل ساعت ۱۴ تا ۱۹ در گالری یک فرهنگسرای نیاوران به نشانی خیابان پاسداران، مقابل بوستان نیاوران میزبان علاقه‌مندان است.

در این نمایشگاه ۸۰ اثر خوشنویسی شکسته نستعلیق به نمایش گذاشته شده که اکثر آثار از کاغذهای قدیمی، زرافشان منقوش به طلا و تذهیب با طلا و تعدادی از آثار هم بر روی کاغذهای آهار مهره و کاغذهای ابرو باد دست‌ساز با رنگ گیاهی است.

«کمیک، آخرین تراژدی» در باشگاه

نمایشگاه انفرادی آثار حمید بهرامی با عنوان «کمیک، آخرین تراژدی» در سه بخش طراحی، نقاشی و ان اف تی با همکاری گالری هما ۲۰ تا ۲۹ مرداد همه روزه ساعت ۱۲ تا ۲۰ و جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری باشگاه به نشانی خیابان کریمخان، خیابان حسینی، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۳، طبقه سوم برپاست.

«آب» در خانه کاریکاتور ایران

نمایشگاه «کارتون آب» به منظور مورد توجه قرار دادن اهمیت آب در تداوم حیات، از نگاه موجز و خلاقانه هنر کارتون «طنز ترسیمی» ۱۶ مرداد تا ۲۰ شهریور روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷ و پنجشنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۲ به استثنای روزهای تعطیل در خانه کاریکاتور ایران به نشانی خیابان دکتر شریعتی، تقاطع اتوبان شهید همت، خیابان شهیدداود گل نبی غربی، بعد از میدان احمدی روشن(کتابی)، پلاک ۴۴ دایر است.

پایان مردادماه به کدام گالری‌های پایتخت برویم؟

«منتخبی از ۷۰ سال مجسمه‌سازی ایران»

نمایشگاه گروهی «منتخبی از هفتاد سال مجسمه‌سازی ایران» با نمایش ۱۵۰ اثر از ۱۱۰ هنرمند همچون بهمن محصص، ژازه تباتبایی، پرویز تناولی، پرویز کلانتری، علی‌اکبر صادقی، فرشید مثقالی، ایرج زند، مهدی سحابی، فریده لاشایی، پروانه اعتمادی، فرهاد مشیری، بیژن نعمتی شریف، بهمن دادخواه، تاها بهبهانی، توکل اسماعیلی و فریدون آو، ۱۳ مرداد تا هفتم شهریور ساعت ۱۱ تا ۲۱ در گالری آرت سنتر به نشانی بلوار اندرزگو، سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵ برپاست.

«آشوب» در گالری نیان

نمایشگاه انفرادی حجم از آثار محمدرضا پورکمالی با عنوان «آشوب» با کیوریتوری نگار نادری‌پور ۱۳ مرداد تا سوم شهریور روزهای عادی ساعت ۱۴ تا ۱۹ و روزهای تعطیل ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری نیان به نشانی میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان نور، خیابان وفایی ورمرزآبادی، بن بست ابهری، پلاک پنج برقرار است. شنبه‌ها گالری تعطیل است.

«انسان پادشکننده» در گالری نگاه

نمایشگاه گروهی «انسان پادشکننده» با آثاری از فرح ابوالقاسم، پویا آریانپور، مصطفی دشتی، نیلوفر قادری‌نژاد، آنه محمد تاتاری، احمد مرشدلو، نیکزاد نجومی و مینا نادری، ۱۳ مرداد تا یکم شهریور به جز دوشنبه‌ها ساعت ۱۲ تا ۱۹ و جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری نگاه به نشانی خیابان مطهری، خیابان جم (فجر)، خیابان غفاری، شماره ۶۴ دایر است.

«ممتد مؤکد» در نگارخانه والی

نمایشگاه آثار حسن مهربانی با عنوان «ممتد مؤکد» ۱۳ تا ۳۱ مرداد به جز شنبه‌ها ساعت ۱۲ تا ۲۰ در نگارخانه والی به نشانی میدان ونک، خیابان شهیدخدامی، پلاک ۷۲ برپاست.

نمایشگاه تابستانه در راه ابریشم

«نمایشگاه تابستانه راه ابریشم» با آثار افشین چیذری، اشکان دانشمند، روزبه ملکی، نازلی عباس‌پور، مریم حاج فرج‌زاده، پرستو کرمانی، مریم فیروزی، ابراهیم نوروزی، بزرگمهر حسین‌پور، مریم تخت‌کشیان، محمد کلانتری و امیرنصر کم‌گویان ۱۳ مرداد تا ۳۱ مرداد همه روزه به جز دوشنبه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری راه ابریشم به نشانی بلوار کشاورز، بین وصال شیرازی و قدس، ساختمان تکنو آجر، پلاک ۲۱۰ دایر است.

«نقاشی‌های شهریور تا دی ۱۴۰۱» در اعتماد

نمایشگاه «نقاشی‌های شهریور تا دی ۱۴۰۱» آثار سیما چاووشی و مصطفی دشتی تا ۳۱ مرداد به جز دوﺷﻨﺒﻪ‌ﻫﺎ ساعت ۱۲ ﺗﺎ ۲۰ و ﺟﻤﻌﻪ‌ها ساعت ۱۵ تا ۲۰ در گالری اعتماد به نشانی میدان هفت تیر، مفتح جنوبی، بن بست شیرودی، پلاک ۲۵ برپاست.

نمایشگاه باستان‌شناسی و «یک سکوت» در اُ

نمایشگاه «پژوهشی ژرف و سترگ و غریب در باب اشیای باستانی تمدن‌های آینده» به کوشش فرامرز کیهانی و نمایشگاه آثار علی رحیمی (م. ۱۳۷۴ دایکندی، افغانستان) با عنوان «یک سکوت»، ۱۳ تا ۳۰ مرداد دوشنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۲ تا ۲۰ و جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گالری اُ به نشانی خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸ دایر است.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۶۹۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت