ارزش دارایی‌های ثروتمندترین مجری‌های جهان چقدر است؟

سرنا_ علاقه مردم به تماشای تلویزیون و به خصوص برنامه‌های سرگرمی باعث شده افراد زیادی از این راه ثروتمند شوند. برنامه‌های گفت‌وگومحور برای برخی از مجری‌های تلویزیون در آمریکا پول خوبی به دست داده‌اند؛ اپرا وینفری، الن دی‌جنرس، قاضی جودی، دکتر فیل، دیوید لترمن، جی لنو، رایان سیکرست، شان هنیتی، استیو هاروی و تایرا بنکس از این جمله‌اند.

ارزش دارایی‌های ثروتمندترین مجری‌های جهان چقدر است؟

به گزارش سرنا، برنامه‌های گفت‌و‌گومحور تلویزیونی در سراسر جهان باب شده‌اند و هر شب پخش می‌شوند، پس تعجبی ندارد که مجری‌های این دست برنامه‌ها در پول غلت بزنند. مجری‌های تلویزیون، چه شما را بخندانند چه نصیحت‌تان کنند، مثل یکی از اعضای خانواده یا دوستی صمیمی در قلب مردم جای می‌گیرند. این مجری‌ها مجبورند با بیشتر کسانی که در هنر و تجارت دست دارند در ارتباط باشند و به همین دلیل پول بسیار خوبی به دست می‌آورند.

سرنا به نقل از The Richest، ده مجری ثروتمند دنیا را معرفی می‌کند:

1- اپرا وینفری 3.2 میلیارد دلار

اپرا هم ثروتمندترین مجری دنیا شناخته شده و هم یکی از ثروتمندترین زنان در طول تاریخ آمریکاست. کار او در تلویزیون در سال 1977 شروع شد و در اخبار نشویل اجرا می‌کرد. اپرا پس از آن در برنامه صبحگاهی شیکاگو حضور پیدا کرد و همین باعث شد آمار بینندگان این برنامه به‌ طور چشمگیری بالا رود. او در سال 1986 برنامه «اپرا وینفری» را آغاز کرد و تا سال 2011 این برنامه روی آنتن بود. اپرا کار خود را در زمینه‌های بازیگری، تهیه‌کنندگی و کارهای انسان‌دوستانه پیش گرفت. ارزش دارایی‌های او در حال حاضر 3.2 میلیارد دلار است.

2- الن دی‌جنرس (Ellen DeGeneres) 450 میلیون دلار

الن دجنرس

الن در دهه 1980 کار استندآپ کمدی را آغاز کرد. او در سال 2003 برنامه «الن دی‌جنرس» را شروع کرد که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت. شوخ‌طبعی او و گفت‌و‌گو‌های جالبش با مهمانان ثروتمند و معروف باعث شد شهرتش افزایش پیدا کند. او بارها مجری جشن‌های مهم تلویزیونی بوده است. ارزش دارایی‌های الن تا سال 2019 حدود 450 میلیون دلار است.

3- جودی شیندلین (Judy Sheindlin) 420 میلیون دلار

جودی

جودی شیندلین یا «قاضی جودی» از سال 1996 برنامه‌ای به این نام را اجرا می‌کرد. جودی واقعاً قاضی است. او از سال 1982 قاضی شد و در دادگاه‌های جنایی و خانوادگی حضور داشت. جودی در سال 1996 بازنشسته شد و اولین کتابش را به نگارش درآورد. بعد از انتشار این کتاب برنامه تلویزیونی‌اش بسیار طرفدار پیدا کرد. ارزش دارایی‌های او حدود 420 میلیون دلار است.

4- فیل مک‌گرا (Phil McGraw) 400 میلیون دلار

دکتر فیل

فیل مک‌گرا یا همان « دکتر فیل » برنامه‌ای با همین نام را روی آنتن برد. دکتر فیل دکتری روانشناسی بالینی دارد و از سال 1988 به تجارت نیز روی آورد. همان موقع بود که اپرا وینفری در برنامه‌اش او را به عنوان مشاور خانواده دعوت کرد و بعد از آن هر هفته در این برنامه حضور یافت. برنامه دکتر فیل با وجود بحث‌های جنجال‌برانگیزی که دارد از سال 2002 تاکنون همچنان پخش می‌شود. ارزش دارایی‌های او حدود 400 میلیون گزارش شده است.

5- دیوید لترمن (David Letterman) 400 میلیون دلار

لترمن

دیوید لترمن زمانی مشهور شد که برنامه «آخر شب با دیوید لترمن» را در 6 هزار و 80 قسمت اجرا کرد. او در سال 1982 کار اجرا را شروع کرد. مجریانی مثل او برایان، کولبرت، جیمی فلن، جیمی کیمل اذعان کردند که دیوید لترمن الهام‌بخش آنان بوده است. ارزش دارایی‌های او حدود 400 میلیون دلار است.

6- جی لنو (Jay Leno) 400 میلیون دلار

جی لنو

جی لنو کار خود را ابتدا از اجرای استندآپ شروع کرد، اما زیاد معروف نشد. او در سال 1992 با برنامه The Tonight Show With Jay Leno به شهرت رسید. او تا سال 2009 این برنامه را اجرا کرد و بعد تصمیم گرفت برنامه جدید The Jay Leno Show را آغاز کند. پس از آنکه این پروژه کنسل شد، لنو تا سال 2014 برنامه Tonight Show را ادامه داد. او اکنون در برنامه Jay Leno Garage به نقد و بررسی ماشین‌ و موتورسیکلت می‌پردازد. ارزش دارایی‌های او تا سال 2019 حدود 400 میلیون دلار ارزیابی شده است.

7- رایان سیکرست (Ryan Seacrest) 380 میلیون دلار

رایان سیکرست

رایان سیکرست کار خود را با برنامه کودک شروع کرد و هنگامی که مجری برنامه خوانندگی امریکن آیدل (American Idol) شد کارش دیده شد. او از سال 2002 تا 2016 مجری این برنامه بود. او هر سال در برنامه سال نوی دیک کلارک (Dick Clark) اجرا می‌کند و هر نوع خبری از جمله حضور سلبریتی‌ها بر فرش قرمز تا بازی‌های المپیک را گزارش می‌کند. رایان در سال 2017 همکار کلی ریپا (Kelly Ripa) در برنامه زنده «کلی و رایان» بود. ارزش دارایی‌های رایان سیکرست به 380 میلیون دلار می‌رسد.

8- شان هنیتی (Sean Hannity) 220 میلیون دلار

شان هنیتی

شان هنیتی منتقد سیاسی است. همان زمان که برنامه خود را در رادیو شروع کرد توانست به تلویزیون نیز راه یابد. او با یکی از همکارانش از سال 1996 تا 2009 درباره مسائل سیاسی صحبت می‌کردند تا بالاخره برنامه Hannity's America را به تنهایی از سال 2007 تا 2009 اجرا کرد و پس از سال 2009 این برنامه با نام «هنیتی» تا امروز در حال پخش است. او اظهارات سیاسی جنجالی‌ای دارد، اما با این حال دارایی‌هایش 220 میلیون دلار ارزش دارد.

9- استیو هاروی (Steve Harvey) 120 میلیون دلار

استیو هاروی

استیو هاردی ابتدا کار خود را با استندآپ شروع کرد و بعد به مجری برنامه‌های تاک شو تبدیل شد. او در سال 2010 شوی Family Feud را اجرا کرد که تا امروز هم ادامه دارد و از سال 2012 تا 2016 مجری شوی Steve Harvey بود. او دست آخر برنامه گفت‌و‌گومحور Steve را روی آنتن برد که در آن خلاق‌تر بود و با طنزپردازی بیشتری اجرا می‌کرد. این برنامه از سال 2017 تا 2019 ادامه داشت. استیو هاروی اکنون در یک برنامه رادیویی و همچنین برنامه صبحگاهی استیو هاروی فعالیت دارد. ارزش ثروت او 120 میلیون دلار است.

10- تایرا بنکس (Tyra Banks) 90 میلیون دلار

تایرا بنکس

تایرا بنکس بیشتر به خاطر فعالیتش در زمینه مد معروف بود، اما چندی است که مجری برنامه‌های کمدی نیز شده. او کمپانی Ty Ty Baby Productions را به راه انداخت و دو شوی تلویزیونی موفق حضور پیدا کرد که عبارت است از: America's Next Top Model که 22 فصل مجری آن بود و The Tyra Banks Show که درباره زنان جوان بود و از سال 2005 تا 2010 اجرای آن را بر عهده داشت. تایرا بنکس 2 سال پیاپی جایزه امی را برای «برجسته‌ترین تاک شو» دریافت کرد. ارزش دارایی‌های او اکنون 90 میلیون دلار است.

منبع: اعتماد

کد مطلب: ۱۱۳۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت