خبرگزاری فارس از انتقادات کرونایی امیرحسین رستمی ناراحت شد

سرنا_ شب گذشته امیرحسین رستمی در برنامه فرمول یک حضور یافت و انتقاد از مسئولان پرداخت که منجر به قطع ناگهانی برنامه و اخراج وی از تلویزیون شد، علی‌رغم آنکه حرف‌های وی در فضای مجازی با واکنش مثبت مردم مواجه شد، خبرگزاری فارس در یادداشتی به تندی از این بازیگر انتقاد کرد.

فارس نوشت: حضور امیرحسین رستمی در برنامه شب گذشته شبکه یک سیما و اظهارات او درباره همه چیز! نشان داد که دیگر سلبریتی ها انتخاب خوبی برای پر کردن آنتن نیستند.

این اتفاق برای چندمین بار نشان داد که بیشتر سلبریتی های ما همچنان غیر متخصصانه و غیر مسئولانه سخن می گویند و نه تنها از دانش و اطلاعات بسیار سطحی برخوردار هستند، به جای اینکه در شکست بیماری با راه های امیدوارانه کنار مردم باشند، ترجیح می دهند همچنان به غرزدن، سیاه نمایی و خود تحقیری هایشان ادامه بدهند و از کشورهای دیگر به عنوان اتوپیا یاد کنند.

این در حالی است که علی رغم همه گزافه گویی های کشورهای اروپایی و امریکایی، پس از شیوع کرونا، این کشورها عملا فلج شده اند و مردم آنها برای زنده ماندن در شرایط قحطی جلوی اسلحه فروشی ها صف کشیده اند و برای تنازع بقای خودشان با اسلحه می جنگند! این رفتار ناشیانه شبکه یک در حالی اتفاق افتاد که چندی پیش برنامه های ثریا و جهان آرا با فشار دولت و به بهانه غنای بیشتر از حالت زنده به ضبطی درآمدند و پس از آن هم اعلام شد که حتی برنامه فرمول یک هم تولیدی خواهد بود. اتفاقی که شب گذشته در برنامه فرمول یک روی داد، نشان داد هنرپیشه ها و سلبریتی ها انتخاب خوبی برای پر کردن آنتن نیستند و هر چهره محبوبی که در فضای مجازی لایک بیشتری می گیرد، لزوما سواد و تخصص بیشتری ندارد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت