پرویز فلاحی‌پور میزبان ناجیان زندانیان جرایم غیرعمد می‌شود

در برنامه جمعه شب «مکث» پرویز فلاحی‌پور میزبان جمعی از خیرین است که برای رهایی زندانیان جرایم غیرعمد و افرادی که توان مالی پرداخت دیه ندارند، تلاش می کنند.

پرویز فلاحی‌پور میزبان ناجیان زندانیان جرایم غیرعمد می‌شود

فصل دوم برنامه گفتگو محور و اجتماعی «مکث» از این پس روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه دو سیما و در ساعت ٢٢:٣٠ بعد از اخبار پخش خواهد شد. در دومین قسمت از فصل جدید که جمعه شب ۹ خرداد روی آنتن می‌رود پرویز فلاحی پور میزبان جمعی از خیرین است که برای رهایی زندانیان جرایم غیرعمد و افرادی که توان مالی پرداخت دیه ندارند، تلاش می‌کنند.

شاهد نصیر، حاج عباس عربی و بهمن اکبری مهمانان این برنامه هستند و از خاطرات تلخ و شیرین‌شان در کش‌وقوس گرفتن رضایت برای زندانیان در گپ و گفتی صمیمانه خواهند گفت.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود؛ قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر گلاره عباسی، رضافیاضی، پرویز فلاحی پور، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، رسول نجفیان، داریوش کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت، رضا رفیع و... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۱۴۹۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت