عروس «پدرسالار» از کشاورز چه به یاد دارد؟

سرنا_کمند امیرسلیمانی، مهربانی و بزرگی، اخلاق حرفه‌ای، تعهد و همراهی را مهمترین ویژگی‌هایی عنوان می‌کند که از محمدعلی کشاورز به یاد دارد.

عروس «پدرسالار» از کشاورز چه به یاد دارد؟

این بازیگر درباره تجربه همکاری با محمدعلی کشاورز در سریال «پدر سالار» گفت: ما آنجا یک خانواده بودیم. موفقیتی که سال‌های سال است نصیب این سریال می‌شود و شاهدش هستید، به خاطر این است که ما آنجا گرم و صمیمی مانند یک خانواده بودیم.

امیرسلیمانی که در سریال «پدرسالار» نقش عروس محمدعلی کشاورز را ایفا می‌کرد و چالش‌های بسیاری حول محور شخصیت او شکل گرفت، درباره‌ی این سریال و صمیمتی که بین اعضای گروه سازنده موج می‌زد، خاطرنشان کرد: آقای کشاورز و خانم خیرآبادی تاثیر به‌سزایی در ایجاد این صمیمیت داشتند. با اینکه ایشان آن موقع سن خیلی زیادی هم نداشتند اما آنقدر خوب و واقعا مانند یک پدر رفتار می‌کردند که ما همه مثل یک خانواده شده بودیم. امیرسلیمانی یادآور شد که چند سال پس از «پدرسالار» در سریال «بگذار آفتاب برآید» به کارگردانی حسین مختاری باز هم با مرحوم کشاورز همکاری داشته و ایشان در این سریال نقش پدرش را ایفا کرده است.

این بازیگر درباره آخرین دیدارش با مرحوم محمدعلی کشاورز گفت: آخرین باری که مرحوم کشاورز را دیدم عید نوروز بود. با اینکه آن موقع بیمار بود خیلی با مهربانی با من صحبت کرد و بعد از آن دیگر ایشان را ندیدم.

زنده‌یاد محمدعلی کشاور ۲۵ خردادماه به دلیل عارضه کلیوی در بیمارستانی در تهران بستری شده بود و پس از طی دوره‌ای بیماری، امروز ـ یکشنبه ـ در سن ۹۰سالگی دار فانی را وداع گفت.

از آثار ماندگار او، به مجموعه‌های تلویزیونی دایی‌جان ناپلئون، آتش بدون دود، هزاردستان (در نقش شعبان استخوانی)، سربداران (در نقش خواجه قشیری)، افسانه سلطان و شبان (در نقش خوابگزار اعظم)، پدرسالار و گرگ‌ها می‌توان اشاره کرد.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۱۵۱۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت