شباهت علی مشهدی و کلاه قرمزی

سرنا_علیرضا مسعودی که با عنوان علی مشهدی شناخته می‌شود، از خاطره پیوستن خود به گروه اجرایی برنامه «ساعت خوش» در سال ۷۳ گفت.

شباهت علی مشهدی و کلاه قرمزی

علیرضا مسعودی، علاوه بر نویسندگی، در حوزه بازیگری، اجرای استندآپ کمدی و کارگردانی هم فعالیت دارد. او ورودش به تلویزیون را مانند کلاه قرمزی می‌داند که در فیلم سینمایی‌اش، یک‌راست به جام جم رفت؛ با این تفاوت که این هنرمند در آغاز کار، به شبکه دو در خیابان الوند مراجعه کرده است.

او با حضور در برنامه «دست در دست» که روی آنتن شبکه دو می‌رود، در این‌باره گفت: «ورود من به تلویزیون واقعاً مانند «کلاه قرمزی» بود. من مصاحبه‌ای از ارژنگ امیرفضلی، نصرالله رادش و خدا بیامرز داوود اسدی خواندم که از آن‌ها پرسیده بودند، اگر کسی بتواند بنویسد، آیا به او میدان می‌دهید که آن‌ها هم پاسخ مثبت داده بودند. من هم فردای خواندن این مصاحبه با اتوبوس آمدم تهران و واقعاً فکر می کردم باید بیایم میدان آرژانتین و انتهای خیابان الوند. آن زمان ۱۰۰ آیتم نوشته بودم. به ساختمان تلویزیون که رسیدم، گفتم از من دعوت به کار شده است. پرسیدند چه کسی؟ روزنامه را نشان دادم و گفتم این هم شاهدش. گفتند لوکشین آن‌ها اصلاً این‌جا نیست. و من تازه آن‌جا بود که این کلمه را شنیدم و پرسیدم چی هست این لوکیشن؟!»

علیرضا مسعودی که این روزها در حال کارگردانی سریال نوروزی «هشت آباد» است، تاکنون در نگارش سریال‌های کمدی چون «ارث بابام»، «قرارگاه مسکونی»، «کوچه اقاقیا»، «سه در چهار» و ... همکاری کرده است.

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۱۹۵۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت