پیام بازگشت امیرمهدی ژوله به تلویزیون

سرنا_این روزها اعلام شده که بناست سریال چوب خط با بازی امیرمهدی ژوله که مدتی با تلویزیون قهر بود، روی آنتن برود.

پیام بازگشت امیرمهدی ژوله به تلویزیون

امیرمهدی ژوله بعد از مدتی کدورت دوباره به تلویزیون برگشته و بناست سریال «چوب خط» با بازی او برود و او در صفحه شخصی خود نوشت: تلویزیون خونه من بوده. خونه بهترین خاطرات من. چه اون روزی که برره و مرد هزارچهره و در حاشیه و... براش مینوشتیم، چه اون روزایی که دورهمی و دیوار به دیوار بازی میکردم و چه خندوانه و استنداپ و اون مهر تکرار نشدنی که از شما گرفتم.

رابطه ما و تلویزیون در دوره ای پر از دلخوری و گلایه و ناراحتی شد که قطعا بخشی از اون به خاطر بعضی بی توجهی ها یا قصور من بوده. حالا قراره به جای تکرار اون روزها و اتفاقات تلخ باز هم با هم کار کنیم. برای شاید لبخندی که گوشه صورتی خسته از این دوران بنشونیم.

این اظهارنظر ژوله البته از سوی دو طیف منتقدان تلویزیون و طرفداران آن مورد نقد قرار گرفت. منتقدان دوست نداشتند که ژوله به تلویزیون بازگردد و از آن طرف طرفداران تلویزیون هم معتقد بودند که تلویزیون جای افرادی نظیر ژوله که علیه صداوسیما سخن گفته، نیست و او به خاطر پول به تلویزیون برگشته و پس از پایان سریال دوباره رویه قبلی خود را ادامه خواهد داد.

بازگشت ژوله به تلویزیون می تواند مسیری تازه باز کند تا رابطه صداوسیما و هنرپیشه ها ترمیم شود و آنهایی که روزی تلویزیون خانه شان بود، پزهای روشنفکری را کنار بگذارند و اول از همه به خاطر خودشان، دوباره به خانه خود برگردند.

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۱۹۷۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت