«بوی عیدی» به سبک «شهرام چهارمضراب»

سرنا_«شهرام چهار مضراب» یکی از کاراکترهای مجموعه «شوخی شوخی» که سرپرستی گروه موسیقی «شوخی‌بند» را هم برعهده دارد،‌ سال ۱۴۰۰ را به مخاطبان خبرگزاری مهر تبریک گفت.

«بوی عیدی» به سبک «شهرام چهارمضراب»

مجموعه «شوخی شوخی» یک تاکشوی عروسکی است که مدتی است روی آنتن شبکه سه رفته است و در ایام نوروز ۱۴۰۰ نیز هر شب با محور محیط زیست و مسائل اجتماعی پخش می‌شود.

«شوخی شوخی» به تهیه‌کنندگی محمد ابوالحسنی و کارگردانی محمد لقمانیان ساخته می‌شود و عبدالله روا مجری آن است.

شهرام چهارمضراب یکی از کاراکترهای این مجموعه است که شغل خوانندگی دارد و در آستانه نوروز این کاراکتر عروسکی که سرپرست «شوخی بند» هم هست تبریک نوروزی متفاوتی را برای خوانندگان و علاقمندان خبرگزاری مهر آواز خوانی کرده است.

محمد معتضدی صداپیشه «شهرام چهارمضراب» است که درباره این عروسک و ویژگی‌هایش به خبرنگار مهر بیان کرد: شهرام چهار مضراب برای خود من یک ویژگی جذاب دارد و شغل خوانندگی‌اش است، آخرین عروسکی که شغلش خوانندگی بود گربه آوازه خوان با صداپیشگی زنده یاد منوچهر نوذری بود که یک بند و گروه موسیقی دوره گرد داشت.

وی اضافه کرد: شهرام چهار مضراب هم یک خواننده حرفه‌ای و سرپرست «شوخی بند» است خیلی هم این کاراکتر برای خودم جذاب است و فکر می‌کنم در پردازش این کاراکتر خوب عمل کرده‌ایم.

معتضدی که بیشتر با استندآپ کمدی‌هایش شناخته می‌شود درباره شخصیت چهار مضراب توضیح داد: او یک شخصیت داش مشتی دارد، شبیه تهرانی‌های قدیم عامیانه حرف می‌زند و ترانه‌های فولکلور تهران را آوازخوانی می‌کند.

منبع: مهر

کد مطلب: ۱۹۹۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت