پخش پشت صحنه «قند پهلو» و پاسخگویی داوران به شبهات احتمالی

سرنا_امیر قمیشی تهیه‌کننده مسابقه «قندپهلو» که در ایام نوروز پخش می‌شود بیان کرد که پشت صحنه این برنامه به همراه پاسخگویی‌های داوران درباره شبهات احتمالی روز ۱۳ فروردین پخش روی آنتن می‌رود.

پخش پشت صحنه «قند پهلو» و پاسخگویی داوران به شبهات احتمالی

امیر قمیشی تهیه‌کننده «قند پهلو» که در ایام نوروز از شبکه آموزش پخش می‌شود بیان کرد: «قند پهلو» وارد بخش نیمه نهایی شده و ان‌شاء الله فینال برنامه ویژه نوروز با موضوع کرونا روز دوازدهم فروردین روی آنتن می‌رود.

وی اضافه کرد: همچنین پشت صحنه «قند پهلو» در سیزدهم فروردین پخش می‌شود و امسال با توجه به ضرورت حفظ پروتکل‌های کرونا ، داوران از طریق ویدیو چت به برخی شبهات از جمله احتمال اشتباه در تجمیع امتیازات شرکت کنندگان پاسخ خواهند گفت.

قمیشی با اشاره به این پاسخگویی آنلاین که پیش از این در ارتباط با شرکت کنندگان برگزار و ضبط شده است، بیان کرد: همواره داوران به حسب وظیفه علمی خود حقوق معنوی شرکت کنندگان را لحاظ و در پشت صحنه شبهات احتمالی آن‌ها را پاسخ می‌گویند.

تهیه کننده «قند پهلو» درباره رقابتی که در این برنامه شکل می‌گیرد تصریح کرد: ما از سری اول «قند پهلو» متذکر بودیم که رقابت در این برنامه صرفاً یک رفاقت شاعرانه است. گنجاندن رقابت در «قند پهلو» صرفاً به واسطه شکل‌گیری وجه دراماتیک و تلویزیونی برنامه از شروع تا پایان یک فصل است و داوری‌ها با توجه به آثار ارائه شده در برنامه انجام می‌شود.

فصل نهم «قند پهلو» با موضوع اختصاصی کرونا پس از مدت‌ها دوری از آنتن تلویزیون از اول فروردین هرشب در دو نوبت ۲۱:۱۰ و یک بامداد همچنین تکرار روزانه در ساعت ۱۴:۳۰ روی آنتن شبکه آموزش سیما می‌رود.

منبع: مهر

کد مطلب: ۲۰۰۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت