حمیدرضا حافظ‌شجری، چگونه جعفرِ سریال «نوروز رنگی» شد؟

سرنا_حمیدرضا حافظ شجری، بازیگر نقش جعفر در سریال «نوروز رنگی» درباره بلاک شدنش توسط دیگر هنرمندان و آشنایی چند ساله‌اش با علیرضا مسعودی صحبت کرد.

حمیدرضا حافظ‌شجری، چگونه جعفرِ سریال «نوروز رنگی» شد؟

عوامل سریال «نوروز رنگی» با کارگردانی و نویسندگی علیرضا مسعودی، روز چهارشنبه (هجدهم فروردین) در کافه خبر حضور پیدا کردند و از این مجموعه تلویزیونی گفتند.

حمیدرضا حافظ‌شجری (بازیگر نقش جعفر) و علیرضا مسعودی در این نشست، درباره نحوه آشنایی با یکدیگر و شکل گرفتن همکاری در «نوروز رنگی» سخن گفتند.

علیرضا مسعودی درباره همکاری با حمیدرضا حافظ شجری در «نوروز رنگی» گفت: «حمید سه سال من را پیر کرد، شماره‌ام را پیدا کرده بود و دائم پیام می‌داد. فکر کنم تنها کسی بودم که بلاکش نکردم. بقیه دوستان خسته شده بودند و بلاکش کرده بودند، دائم به من پیام می‌داد که من بازیگری هستم که در تئاتر مشهد بازی می‌کنم و... من هم در جواب می‌گفتم عمو جان اجازه بده من اگر روزی برای مشهد سریالی کار کردم، حتما از تو استفاده می‌کنم.»

حمیدرضا حافظ‌شجری، بازیگر نقش جعفر هم در ادامه گفت: «بقیه هنرمندان من را بلاک کرده بودند و البته عمو علی، این‌ها را در دلش می‌گفت و به خود من هیچ قولی نداده بود تا این که پیش تولید «نوروز رنگی» آغاز شد و من با واسطه معرفی دیگر دوستان، به آقای مسعودی معرفی شدم.»

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۲۰۱۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت