وقت بازنشستگی جواد خیابانی رسیده است؟/ این چه سوتی بود!

سرنا_حواشی تازه جواد خیابانی در بازی اخیر پرسپولیس، مورد بحث بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

وقت بازنشستگی جواد خیابانی رسیده است؟/ این چه سوتی بود!

جواد خیابانی سال‌هاست که به حرفه گزارشگری فوتبال مشغول است و سال‌ها هم هست که گزارش‌های او سوژه‌ای برای شوخی و طنازی‌های مخاطبان دارد و می‌توان او را سلطان گاف‌های فوتبالی در قاب تلویزیون نامید. همین الان هم اگر در گوگل نام خیابانی را با کلیدواژه «سوتی» جستجو کنید آرشیوهای مختلفی از سوتی‌های وی در جریان گزارشگری‌های فوتبال پیدا می‌کنید. سوتی‌هایی که برخی فوتبال‌دوستان برای چاشنی طنز بیشتر هر یک را به خلق حماسه‌ای دیگر برای خیابانی تشبیه کرده‌اند.

خیابانی این هفته هم در جریان بازی پرسپولیس و گوا فراتر از سوتی‌ها و گاف‌ها دست به یک اشتباه مهم زد که شاید برای گزارشگر فوتبال خطایی جبران ناپذیر هم باشد. خیابانی در جریان گزارش این دیدار، درست از مهمترین لحظه یعنی زدن گل جا ماند. یعنی درست در لحظه‌ای که عیسی آل کثیر بازیکن فوتبال پس از ماه‌ها محرومیت توانست یک گل به ثمر برساند خیابانی در حال خواندن اسامی بازیکنان بود و ویدئوی همین چند لحظه عقب ماندن او از اعلام گل در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

این گزارش باعث شد رسانه‌های ورزشی از این سوتی خیابانی با توصیف‌هایی چون جنجالی، حاشیه‌ای یا گافی دیگر و… یاد کنند. غیر از آن هم البته در همین بازی موارد دیگری از جمله پرداختن به جغرافیای گوا یعنی تیم حریف را شامل می‌شد که آن هم با اشتباهاتی همراه بود و پکیج اشتباهات خیابانی را کامل کرد.

نظرات و بازخوردهای مردم در شبکه‌های اجتماعی و تیترهای رسانه‌ها نسبت به حواشی این گزارش از نارضایتی‌ها حکایت داشت و حتی تا آنجا پیش رفت که برخی نظرات حاشیه‌ای و حتی رسمی رسانه‌ای از لزوم بازنشستگی جواد خیابانی نوشتند.

جواد خیابانی یکی از باسابقه‌ترین گزارشگران فوتبالی است که در حوزه‌های مختلفی از جمله اجرا و تهیه کنندگی برنامه‌های مرتبط با ورزش هم فعالیت کرده است و شاید از معروف‌ترین چهره‌ها در همین زمینه هم باشد که مردم عامی که فوتبال را به عنوان یک حوزه تخصصی دنبال نمی‌کنند نمی‌توانند او را نشناسند. با این حال خیابانی در سال‌های اخیر گاهی مخاطبانش را تا فرط عصبانیت و حرص خوردن پیش برده است حرص‌هایی که همیشه سوژه طنازی‌های توئیتری دسته اول شده است و حتی خودش هم بعد از مطرح شدن سوتی‌ها و جوک هایی که برایش ساخته‌اند به راحتی خندیده است.

بیشتر بخوانید: سانسورهای بد سلیقه تلویزیون

بیشتر بخوانید: سوتی جدید و جنحالی جواد خیابانی

منبع: مهر

کد مطلب: ۲۰۴۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت