اجازه نخواهیم داد خون خبرنگاران پایمال شود

سرنا_استاندار آذربایجان غربی با ابراز تاسف از حادثه رخ داده در خصوص واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیستی در نقده گفت: اگر چه هماهنگی لازم از سوی ستاد احیای دریاچه ارومیه برای سفر خبرنگاران با استانداری آذربایجان غربی صورت نگرفته بود و ما در جریان این برنامه نبودیم اما معتقدیم همه ما در بروز این حادثه تلخ مقصریم.

اجازه نخواهیم داد خون خبرنگاران پایمال شود

محمدمهدی شهریاری امروز ۳ تیر در حاشیه بدرقه پیکرجان باختگان حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در استان که روز گذشته در نقده رخ داد، با انتقاد از برخی رفتارهای نادرست رسانه ای در خصوص مصاحبه پیشین خود در دقایق نخست پس از حادثه واژگونی اتوبوس مبنی بر طبیعی بودن این اتفاق گفت: منظور من این بوده که اتوبوس شرایط فنی لازم را طبق گفته پلیس راه داشته است اما این موضوع به هیچ وجه نافی خطاهای رخ داده نیست.

وی اضافه کرد: طبق گزارش پلیس راه، این اتوبوس دارای معاینه فنی بود.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه اگر چه مدارک این اتوبوس طبق گفته مسوولان پلیس راه، درست بود اما به طور قطع ابعاد حادثه مورد بررسی قرار می گیرد و اجازه نخواهیم داد خون این دو عزیز پایمال شود.

شهریاری با انتقاد از بی توجهی مسوولان ستاد احیای دریاچه ارومیه در خبرندادن به مسوولان استانی در برگزاری این تور رسانه ای گفت: ما هیچ اطلاعی از این سفر نداشتیم در حالی که باید با اطلاع ما، این برنامه برگزار می شد.

وی با اشاره به پیگیری موضوع از طریق رییس دفتر رییس جمهوری، وزیر کشور و دیگر مسوولان کشوری افزود: همه ابعاد موضوع به دقت مورد بررسی قرار می گیرد.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۲۱۲۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت