عیادت رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از خبرنگاران مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس

سرنا_ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی متعاقب دستور ریاست قوه قضائیه با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه با مصدومین حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران ملاقات کرد و به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان دستورات لازم در خصوص روند درمان و اقدامات سریع و عاجل جهت مداوای مصدومین را صادر نمود.

عیادت رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از خبرنگاران مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی متعاقب دستور ریاست قوه قضائیه با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه با مصدومین حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران ملاقات کرد.

عتباتی در گفت‌وگو با مرکز رسانه قوه قضائیه: بی احتیاطی راننده و عدم کنترل وسیله نقلیه علت حادثه اعلام شده که بر این اساس راننده با تفهیم اتهام و قرار قانونی بازداشت شد.

چنانچه قصور و سهل انگاری و ترک فعلی از ناحیه مسئولان و مدیران احراز شود، برخورد قانونی و جدی صورت می‌گیرد.

عتباتی با تک‌تک مصدومین این حادثه دیدار و حال آنها را جویا شد و از روند سریع مداوای آنها اطمینان حاصل کرد.

وی در گفت‌وگو با مرکز رسانه قوه قضائیه تصریح کرد: فعلا از نظر افسر کاردان فنی تصادفات، بی احتیاطی راننده و عدم کنترل وسیله نقلیه علت حادثه اعلام شده که بر این اساس راننده با تفهیم اتهام و قرار قانونی بازداشت شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: همه ابعاد از جمله سلامتی و ایمنی اتوبوس، نقص فنی احتمالی، نحوه تدارک خودرو برای جابجایی خبرنگاران، صورت وضعیت مسافران و مسیر انتخاب شده برای تردد در دستور بررسی است.

وی در پایان اعلام کرد: چنانچه قصور و سهل انگاری و ترک فعلی از ناحیه مسئولان و مدیران احراز شود، برخورد قانونی و جدی صورت می گیرد.

کد مطلب: ۲۱۲۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت