خاطرات روز خواستگاری خود را در رادیو صبا روایت کنید

سرنا_برنامه خانواده محور «به وقت زندگی» با موضوع آداب خواستگاری راهی آنتن صبا می‌شود.

خاطرات روز خواستگاری خود را در رادیو صبا روایت کنید

«به وقت زندگی» مجله صبحگاهی با رویکرد طنز و ایجاد لحظه‌هایی خوش برای مخاطبان است که از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ به مدت ۶۰ دقیقه به صورت زنده پخش می‌شود.

مراسم خواستگاری، یکی از هفت خان رستمی است که باید قبل از ازدواج طی شود. هرچند، گذر از لحظه لحظه این رویدادها، خاطره‌ای جذاب در آینده زندگی مشترک خواهد شد. اما برای شرکت در جلسه خواستگاری، باید آمادگی‌های مختلفی پیدا کنید یعنی خواستگاری آداب خود را دارد. حضور خانواده در فرآیند خواستگاری و ازدواج، پایداری بیشتری به وصلت می‌بخشد و آداب خواستگاری از جمله مواردی هستند که با توجه به فرهنگ‌های مختلف متفاوت هستند.

روز شنبه دوازدهم تیرماه برنامه خانواده محور «به وقت زندگی» با نگاهی طنز به موضوع آداب خواستگاری اختصاص می‌یابد و از شنوندگان می‌خواهد خاطرات شیرین روز خواستگاری را از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ برای این برنامه ارسال کنند یا با تماس با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ خود روایت گر این خاطرات شیرین باشند.

شوخی با اخبار روز، پیام‌هایی با رویکرد حفظ محیط زیست، روابط فردی و بین فردی، دغدغه‌های خانواده‌ها در حوزه‌های مختلف و پرداختن به حوزه سلامت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی محورهای اصلی این برنامه را تشکیل می‌دهند.

مجله صبحگاهی «به وقت زندگی» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی نسیم صباغان، اجرای نسیم رفیعی و هماهنگی آتوسا برهانی‌نژاد روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز از رادیو صبا راهی آنتن می‌شود.

منبع: روابط عمومی رادیو صبا

کد مطلب: ۲۱۳۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت